کد خبر : 206170
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 22:33

دانلود زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 زیرنویس فیلم شوالیه شیطان یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ادوارد دریک است که فیلمنامه را نوشته و داستان را با همکاری کوری لارج نوشته است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه Detective Knight و دنباله ای بر Detective Knight: Redemption (2022) است

دانلود زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 زیرنویس فیلم شوالیه شیطان یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ادوارد دریک است که فیلمنامه را نوشته و داستان را با همکاری کوری لارج نوشته است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه Detective Knight و دنباله ای بر Detective Knight: Redemption (2022) است و بروس ویلیس، جک کیلمر، لوچلین مونرو، جیمی ژان لوئیس، ویلو شیلدز، دینا مایر و تیموتی در آن بازی می کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 پس از وقایع Redemption، کارآگاه جیمز نایت سعی می‌کند تا جلوی یک مامور سرکش و یک وسیله نقلیه EMT خارج از کنترل را بگیرد تا شهر را در روز استقلال در معرض خطر قرار ندهند. مسابقه کارآگاه با زمان همچنین شامل نجات خانه خود از یک انفجار مشکوک است.

دانلود زیرنویس فیلم شوالیه شیطان 2023 در اکتبر 2021، بروس ویلیس برای بازی در یک فیلم اکشن تحت عنوان شوالیه شیطان، از نویسنده و کارگردان ادوارد جان دریک، برای یک تولید پشت سر هم با نایت کریسمس در ونکوور، کانادا، از 17 نوامبر تا دسامبر قرارداد امضا کرد. 14، 2021. فیلمبرداری تا 9 ژانویه 2022 به پایان رسید، در حالی که بروس ویلیس و ترور گرتزکی تایید شد که نقش خود را برای هر دو فیلم تکرار کرده اند. در سپتامبر 2022، شوالیه شیطان به شوالیه کارآگاه: استقلال تغییر نام داد و تاریخ اکران آن 20 ژانویه 2023 تعیین شد. تا اکتبر 2022، لوچلین مونرو، جیمی ژان لوئیس، کوری لارج و سزار میرامونتس قرار بود نقش‌های خود را از دو فیلم اول بازی کنند، در حالی که سپر بید، جک کیلمر، آلوارو کالدرون، دینا مایر و تیموتی وی مورفی اضافه شدند. به بازیگران Detective Knight: Independence یکی از آخرین فیلم هایی است که ویلیس در آن نقش آفرینی کرد که به دلیل تشخیص آفازی از بازیگری کناره گیری کرد.

زیرنویس فیلم Detective Knight: Independence 2023 - بلو سابتايتل

زیرنویس  Detective Knight: Independence 2023 توسط Lionsgate Films در سینماهای محدود و VOD در تاریخ 20 ژانویه 2023 اکران خواهد شد و پس از آن در 28 فوریه 2023 بر روی DVD و Blu-ray اکران خواهد شد. پیش از این انتظار می رفت این فیلم تا ژوئیه 2023 به تعویق بیفتد. به تعطیلات روز استقلال گره بزنید.

Detective Knight: Independence توسط Lionsgate در سینماهای منتخب و VOD در 20 ژانویه 2023 اکران خواهد شد و پس از آن در 28 فوریه 2023 بر روی DVD و Blu-ray منتشر خواهد شد.

زیرنویس Detective Knight: Independence 2023 - بلو سابتايتل

زیرنویس شوالیه شیطان 2023 آنتون بیتل، از Projected Figures، نقدی مثبت به فیلم داد و خلاصه کرد که “سه گانه پلیس ادوارد دریک نزدیک تر، آواز قو بروس ویلیس است و ارزیابی مجدد غم انگیزی از حرفه او”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.