کد خبر : 208961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 11:57

“بازمانده” باید به بازگشت به اصول اولیه در عصر جدید ادامه دهد

“بازمانده” باید به بازگشت به اصول اولیه در عصر جدید ادامه دهد

  به گزارش وبسایت دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده بازمانده ۴۵ با یک انفجار هیجان انگیز به پایان رسید و باعث شد که بسیاری این فصل را یکی از بهترین های دوره جدید بدانند. با زمان بیشتری برای یادگیری در مورد غروب‌ها و استراتژی آن‌ها در قسمت‌های 90 دقیقه‌ای گسترده‌تر، این فصل

 

به گزارش وبسایت دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده بازمانده ۴۵ با یک انفجار هیجان انگیز به پایان رسید و باعث شد که بسیاری این فصل را یکی از بهترین های دوره جدید بدانند. با زمان بیشتری برای یادگیری در مورد غروب‌ها و استراتژی آن‌ها در قسمت‌های 90 دقیقه‌ای گسترده‌تر، این فصل به معرفی پیچ‌وخم‌ها و چرخش‌های جدید ادامه داد. بزرگترین تغییر ممکن است معرفی مجدد حراج Survivor باشد.

این چالش نه تنها نمایش را به اصل خود بازگرداند، بلکه شرکت کنندگان را وادار کرد تا همچنان روی پای خود باقی بمانند. اکثر بازیکنان انتظار چیز جدیدی در بخش پیچ و تاب دارند، اما بزرگترین پیچش ها زمانی اتفاق می افتد که غیرمنتظره باشند. و زمانی که یک عنصر بازنشسته بازگردانده می شود غیرمنتظره است. برای اینکه Survivor برای بازیکنان و بینندگان به طور یکسان هیجان‌انگیز بماند، نمایش باید به حالت اولیه بازگردد. مورد شماره یک در آن لیست، چهار چالش نهایی آتش‌سازی را حذف می‌کند.

 

از زمان بازگشت به فصل 41، New Era of Survivor پیچ و تاب ها و مزیت های زیادی را معرفی کرده است. تقریباً مثل این بود که جف پروبست مجری برنامه یک تابلوی رویایی در خانه داشت که تمام ایده‌هایی را که در خلال وقفه کووید انباشته بود در خانه داشت و همه آنها را در یک زباله بزرگ در هر فصل اجرا می‌کرد. در Survivor 41، نمایش مزیت Beware Advantage را معرفی کرد که یابنده را مجبور می‌کرد از قوانین پوسته برای بازخرید مزیت پیروی کند. بسیاری از این قوانین مضراتی برای غرق شدگان بود که می‌توانست برای مثال باعث از دست دادن رأی آنها در شورای قبیله شود.

 

در بازی Survivor 41، سه بازیکن وظیفه داشتند تا با گفتن یک عبارت مخفی، بت های خود را در همان چالش با سایر دریافت کنندگان فعال کنند. در ابتدا، این پیچ و تاب احمقانه درست به نظر می رسید، اما پس از پخش دو فصل متوالی، بازنشسته شد تا راه را برای دیگر محاکمه ها و مصیبت های اجباری باز کند. وارد مجموعه مهره‌ها در Survivor 43 شوید. یکی دیگر از تغییرات عظیمی که در دو فصل اول Survivor’s New Era انجام شد، مزیت بدنام ساعت شنی بود که یک بازیکن را پیدا کرد که در چالش Earn the Merge شرکت نکرده بود و توانایی شکست دادن را داشت. ساعت شنی و انتقال مصونیت از تیم برنده به گیرنده مزیت و تیم بازنده. هم اریکا کاسپانان از Survivor 41، برنده فصل و هم Rocksroy Bailey از Survivor 42، ساعت شنی را نابود کردند. این به نمایش لحظه بزرگ تلویزیونی خود داد، زیرا مصونیت از برندگان به بازنده ها منتقل شد. توسط Survivor 44، پیچ و تاب بزرگی در فضای باز رخ داد که در آن هر یک از سه قبیله شروع کننده یک قفس پرنده در ساحل خود پیدا کردند که در آن یک بت ایمنی در داخل آن وجود داشت، در کنار یک بت مصونیت جعلی که می توانستند با آنچه انتخاب می کردند انجام دهند. پارانویا این بار در فضای باز بود.

 

Survivor 45 با گفتمان زیادی در مورد قدرت بسیاری از مزایای دوره جدید و اینکه آیا برخی از آنها صرفاً برای ترفند وجود دارند، راه خود را به روزهای اولیه این فرنچایز باز کرد و حراج Survivor را دوباره معرفی کرد، چالشی که دیده نشده بود. Survivor: World’s Apart در سال 2015. برای جشن گرفتن این لحظه، تماشاگران با مونتاژی از لحظات کلاسیک از چالش مواجه شدند. طرفداران دیرینه توانستند چهره های آشنا را ببینند که در چالش شرکت می کنند و همچنین غذاهای لذیذ از کره بادام زمینی گرفته تا سوپ بدنام خفاش میوه. در حالی که این چالش مجموعه قوانین جدیدی داشت، بازگشت غیرمنتظره حراجی بازمانده، غارگان را در ذهن خود نگه داشت و آنها را مجبور به اجرای استراتژی های جدید کرد.

 

حذف چالش آتش‌سازی چهار نهایی می‌تواند دوران جدید «Survivor» را بهبود بخشد.

زیبایی Survivor این است که بازی همیشه در حال تکامل است. و گاهی اوقات، در تکامل، بازگشت به گذشته چیز وحشتناکی نیست. اولین مورد در دستور کار Survivor که باید اجرا شود، حذف چالش Final Four Fire-Making است. در اوایل فصل 45، کاتورا تاپس در حالی که با جیک اوکین آتش می‌زد، بیانیه‌ای فرضی را بیان کرد که سردبیران آن را در برنامه نگه داشتند و از جف پرسیدند: «چرا نمی‌توانیم در سن چهار سالگی به کسی رأی بدهیم؟» ما نمی‌دانستیم که چالش آتش‌سازی چهار نهایی به سقوط Katurah کمک می‌کند، زیرا او توسط جیک در آن چالش حذف شد.

پیچ و تاب چالش Final Four Fire-Making برای اولین بار در فصل 35، Survivor: Heroes vs Healers vs Hustlers معرفی شد. این چرخش جایگزین رای چهار نهایی سنتی شد. در حالی که این موضوع جدید نبود که اگر نتیجه به تقسیم آرا 2-2 ختم شود، آتش‌سازی می‌تواند وارد بازی شود، از زمان معرفی آن، برنده آخرین چالش مصونیت می‌تواند تصمیم بگیرد که چه کسی آتش ایجاد کند و چه کسی در رأی گیری نهایی شورای قبیله ای توسط هیئت منصفه به آنها بپیوندید. جف پروبست حامی جدی این پیچ و تاب بوده است زیرا به بزرگترین تهدید تصور شده فرصتی برای مبارزه برای شانس حضور در شورای قبیله ای نهایی می دهد. بسیاری از برندگان چالش نهایی مصونیت، شرکت در آتش‌افشانی را برای کمک به تقویت رزومه خود و اثبات ادعای خود به هیئت داوران انتخاب کرده‌اند. بسیاری از برندگان این چالش اغلب خود را به عنوان برنده نهایی فصل می بینند.

 

طرفداران این سریال این پیچ و تاب را به عنوان راهی برای نجات بسیاری از غرق‌شدگان «آلفا مذکر» نسبت داده‌اند. اما چالش Fire-Making باعث شده است که بسیاری از بازیکنان قوی از نظر اجتماعی یا استراتژیک شانس خود را برای دفاع از پرونده خود به هیئت منصفه از دست بدهند. فقط در سال تقویمی 2023، کارسون گرت از Survivor 44 و Katurah Topps از Survivor 45 چالش آتش‌سازی را از دست دادند. به عنوان نامزدهای بالقوه برای برنده شدن در فصل، باخت آنها به شدت نتیجه نهایی فصل را تغییر داد زیرا اگر رای چهار نفره بود، احتمالاً هیچ یک از شرکت کنندگان رای نمی دادند. اگر نمایش قبل از سه بازی پایانی به فرمت اصلی بازگردد، بازی متزلزل می شود و بازی استراتژی و اجتماعی بر توانایی ایجاد آتش پیروز می شود. بله، شما می توانید این جمله بدنام جف را استدلال کنید: “آتش نشان دهنده زندگی شماست. اگر آتش شما از بین رفته است، شما هم هستید.” قلب Survivor است، اما این پیچ و تاب نتایج فصل را تغییر داده است. حذف پیچ و تاب، ذهنیت قدیمی Survivor را به بازی باز می گرداند.

 

چندین چرخش «بازگشت به اصول» وجود دارد که Survivor می‌تواند آن‌ها را بازگرداند که به برنامه اجازه می‌دهد به تکامل ادامه دهد و در عین حال ادای احترام به روزهای اولیه یکی از مهم‌ترین فرانچایزهای تلویزیونی واقعیت در این سیاره باشد. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که قالب تالار آزاد شورای نهایی قبیله ای را کنار بگذاریم و سخنرانی های هیئت منصفه نمادین را بازگردانیم. شاید بدون تم خاصی، فصل نیازی به شروع با سه قبیله نباشد، بلکه شاید دو قبیله باشد. اما هیچ چیز موثرتر از حذف چهار فاینال چالش آتش‌سازی نخواهد بود. اگر یک بازیکن فیزیکی قوی در آخرین چالش ایمنی شکست بخورد، این همان چیزی است که سرنوشت جزیره تصمیم گرفته است. چالش Final Four Fire-Making Challenge آخرین امتیاز رایگان از فصل 35 بوده است. زمان آن فرا رسیده است که به غارگان اجازه دهیم مانند روزهای اولیه بزرگترین تجربه اجتماعی تلویزیون واقعیت با آن مبارزه کنند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.