کد خبر : 208966
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 18:00

8 احتمال بالقوه برای بالا بردن رتبه های خود در سال 2024

8 احتمال بالقوه برای بالا بردن رتبه های خود در سال 2024

  آیا می خواهید از رتبه بندی کلمات کلیدی خود حمایت کنید؟ آیا این درست است یا خیر که شما به این فکر می کنید که کدام متدولوژی بک لینک بیشترین بازده را ارائه می دهد؟ در این مقاله، 8 سیستم ساده را می‌بینید همچنین برای دانستن رپورتاژ آگهي چيست می‌توانید کلیک کنید در مورد

 

آیا می خواهید از رتبه بندی کلمات کلیدی خود حمایت کنید؟ آیا این درست است یا خیر که شما به این فکر می کنید که کدام متدولوژی بک لینک بیشترین بازده را ارائه می دهد؟

در این مقاله، 8 سیستم ساده را می‌بینید همچنین برای دانستن رپورتاژ آگهي چيست می‌توانید کلیک کنید در مورد ماهرترین روش برای جمع‌آوری بک لینک در سال 2024 و در عین حال روی قدرت و رتبه‌بندی مواد خود کار کنید.

 

با این حال، قبل از اینکه به آن بپردازیم، اجازه دهید شما را با یک داستان کوچک آشنا کنم. این به شما کمک می‌کند تا دلیل اینکه چرا برخی از تکنیک‌های ارجاع شخص ثالث واقعاً کار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر تفاوت خود را کاملاً از دست می‌دهند، به شما کمک می‌کند. از آن نقطه، ما به این موضوع می پردازیم که درهای باز بک لینک جدید را در کجا منبع می کنیم.

 

تاریخچه ای در مورد بک لینک ها

مشتریان اغلب علایق خود را در مورد نحوه یافتن درهای باز بک لینک و دریافت آن بک لینک ها یا اتصالات ورودی به مناطق خود به اشتراک می گذارند.

 

یکی از مشتریان به طور خاص ورودی های بلاگ قطعی مختلفی را در مورد ارجاع شخص ثالث بررسی کرده بود که آنها را برای گفتن دقیق محل جستجوی اتصالات جدید و نحوه ایجاد آنها ناتوان می کرد.

 

این، هر چند ممکن است، کسی را شوکه نمی کند. در جستجوی سریع خودم در گوگل، دیدم که مقدار زیادی از راهنمایی‌های آنلاین در حال کاوش خستگی ناپذیر در وب برای یافتن درهای باز بک لینک جدید می‌چرخد. در حالی که اکثریت داده ها واقعاً در اطلاعات فعلی سایت شما پنهان است.

 

توجه: با فرض اینکه شما به سادگی همه چیز را با ایجاد و بهبود بک لینک مانند کلاینت بالا انجام می دهید، با معرفی بک لینک ها شروع کنید، بک لینک ها چیست و چگونه کار می کنند؟

 

ارجاع شخص ثالث امروز

علیرغم بسیاری از اظهارات که ممکن است در وب مشاهده کرده باشید، ارجاع شخص ثالث هنوز مرده نیست. به همین ترتیب، اتصالات ممکن است باقیمانده ترین نشانه موقعیت یابی را حفظ کنند.

 

در واقع، با معادل بودن هر عنصر باقیمانده – محتوا و بهینه‌سازی تخصصی وب -، سایتی با نمایه رابط پایه‌دارتر مرتباً در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.

 

با این حال، ایمن سازی پیوستن ها بسیار مشکل، خسته کننده و عمیقاً دارایی متمرکز شده است. مطمئناً تضمین بک لینک های با کیفیت کار ساده ای نیست، زمانی که باید به طور غیرمنتظره ای به سمت شخصی حرکت کنید و او را متقاعد کنید که به سایت خود متصل شود.

 

خوشبختانه راه هایی برای غلبه بر این آزمون وجود دارد.

 

برای شروع، چندین تکنیک بک لینک فوق العاده در اطراف نمایه اتصال فعلی شما می چرخند. بدیهی است که ارتباط با شخصی که اکنون به شما متصل است بسیار ساده تر از بررسی مقاصد همدست جدید برای دریافت ارتباط است.

 

رویه های مختلفی که در این پست خواهید دید، به طور غم انگیزی به تلاش و دارایی بیشتری نیاز دارند. با این حال آنها در هر صورت می توانند بک لینک های عالی برای ارتقای رتبه شما تولید کنند.

 

بنابراین، بدون هیچ بحث دیگری، در اینجا بهترین تکنیک های بک لینک وجود دارد که به شما کمک می کند تا در موقعیت بالاتری قرار بگیرید.

 

8 سیستم بک لینک برای افزایش رتبه در سال 2023

یک یادداشت سریع قبل از شروع: من این روش های بک لینک را در دو گردهمایی هماهنگ کرده ام. سه سیستم اولیه زیر به شما در یافتن اتصالات جدید در پروفایل اتصال فعلی خود کمک می کند. تکنیک های 4 تا 8 به شما این امکان را می دهند که پروفایل اتصال خود را با اطلاعیه ها و بک لینک های جدید افزایش دهید. من اتصالات به بخش هر روش را برای مسیر ساده در زیر قرار داده ام.

 

1. اتصالات NoFollow را به اتصالات DoFollow تغییر دهید

یک نمایه ایجاد پیوند خارجی مشخصه باید ترکیبی از اتصالات DoFollow و NoFollow داشته باشد. هدف شما در اینجا باید این باشد که مقدار DoFollow را به 70% تا 75% متصل کنید و نسبت رابط NoFollow را زیر 25% قرار دهید.

 

با توجه به قوانین جدید گوگل، این تلاش خواهد شد زیرا سایت های متعددی معمولاً دوست دارند جوین های nofollow را ارائه دهند. در هر صورت، به طور کلی ارزش این را دارد که از سایت هایی با موقعیت مکانی بالا بخواهید که اتصالات nofollow به سایت شما را به dofollow تغییر دهند.

 

2. یک Alt Trait را به اتصالات تصویر اضافه کنید

اتصال از تصویر خوب است، اما یک عکس بدون برچسب متن جایگزین برای Googlebot کمکی نمی کند. خزنده‌های وب و ربات‌های مختلف نمی‌توانند تصاویر را بدون متن جایگزین رمزگشایی کنند، با این حال، تصاویر در هر صورت می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی در نحوه رمزگشایی افراد از یک صفحه خاص داشته باشند. برچسب‌های Alt با دادن متنی که ابزارهای جستجوی وب آن را می‌خوانند تا ارزش آنها را بفهمند، به این کار رضایت می‌دهند.

 

3. صفحه نمایش اتصالات از دست رفته

فرصت مناسبی وجود دارد که محلی‌های فعلی به سایت، تصویر یا سازمان شما متصل هستند، اما به دلایل ناشناخته، اتصال را قطع کردند. این می تواند یک تغییر آگاهانه باشد یا احتمالاً سایت آن صفحه را حذف کرده است. بر روی اتصالات از دست رفته از مناطق کاملاً قانونی تمرکز کنید و با آنها تماس بگیرید و آن اتصالات را بازیابی کنید. می تواند بر سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

 

همچنین به طور موثری متن لنگر را نمایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که تغییری از یک اتصال dofollow فعلی به یک رابط nofollow وجود ندارد.

 

4. اعلامیه های نام تجاری بدون پیوند را بازیابی کنید

چیزی که هر برند سرمایه گذاری به ندرت از آن خجالت می کشد، گنجاندن مطبوعات است. اقلام آنها، رویدادهای جاری یا اخبار اغلب به صورت آنلاین ارجاع می شوند. در هر صورت، این ارجاعات اتصال به سایت سازمان را در بر نمی گیرند.

با استفاده از ابزار تصمیم گیری مشاهده تصویر خود، اعلامیه های برند را بررسی کنید تا مواردی را که اتصال را از دست داده اند شناسایی کنید.

 

از آن‌ها به بعد، تعامل حول تلاش‌های پیشرو به آن توزیع‌ها می‌چرخد، و درخواست می‌کند صفحه را با اتصال قابل توجهی به‌روزرسانی کنند تا کاربران آنها بتوانند عمیق‌تر در سازمان غواصی کنند.

 

نکته: این سیستم در نام مشخص شده عملکرد قابل تحسینی دارد. با این وجود، به جای اینکه برند مشخص کند، اعلان‌های آنلاین افراد کلیدی سازمان را جستجو کنید و صفحاتی را که بک لینک را از دست داده‌اند شناسایی کنید.

 

5. منابع قابل پیوند را توزیع کنید

هر کسی که به طور مؤثر اتصالات را ایجاد کند، موافق است که تهیه یک اتصال بسیار ساده تر از ایجاد آن است.

 

با این حال، چگونه می‌توانید ارتباط با ماده خود را تهیه کنید؟ شما برنامه ریزی می کنید که قابل پیوند باشد.

 

منابع پیوند پذیر صفحاتی هستند که داده هایی را ارائه می دهند که دیگران در محتوای خود مستحق مراجعه به آنها خواهند بود. شناخته شده ترین مدل ها عبارتند از:

 

  • معاینه انحصاری که سایر سازندگان مواد می توانند در کار خود به آن مراجعه کنند
  • مجموعه ای از جزئیات، مشابه این صفحه از Hubspot که تا به امروز بیش از 8500 بک لینک جمع آوری کرده است.

 

6. ابزارهای رایگان را جمع آوری کنید

یک دستگاه رایگان می‌تواند در مورد سازمان سر و صدا ایجاد کند و به آن کمک کند تا در این فرآیند به پیوندهای طبیعی و کلاهک سفید نیز دست یابد.

 

Sumo’s Kickass Title Generator تنها در سال گذشته از 202 منطقه جالب به سازمان ملحق شد.

 

برای اینکه این روش ثمربخش باشد، این تکنیک بک لینک نیاز به فشار روابط عمومی بیشتری دارد تا پیام در دستگاه رایگان منتشر شود. شما باید تضمین کنید که افرادی که می توانند به آن متصل شوند، با در نظر گرفتن همه موارد، حتی متوجه وجود دستگاه خواهند شد.

 

این باید به طرق مختلف امکان پذیر باشد – از طریق تلاش خصوصی برای وبلاگ نویسان، ارائه دستگاه به ProductHunt، ارجاع آنلاین به آن در Quora و بحث های مختلف مبتنی بر وب، از آنجا، آسمان محدودیت است.

 

با بحث در مورد ابزارهای رایگان، یک ابزار Pattern Manufacturer رایگان ارائه می‌کنیم، یک ماژول Chrome که به مشتریان اجازه می‌دهد تا اطلاعات سازمان‌یافته را بدون نیاز به مهندس وب به طور مؤثر اضافه کنند.

 

مفید بودن نقطه و ضربه آن، نشانه گذاری ترکیب فوق العاده ای را برای هر صفحه تنها در چند دقیقه ایجاد می کند. ما شما را به انجام آن دعوت می کنیم و به منطقه محلی ما از مشتریانی بپیوندید که این پاسخ رایگان را برای حل مشکلات طرح کلی خود ارج می نهند.

 

7. مشارکت بازدیدکننده در وبلاگی در مقاصد برتر

سئوکارها فرضیات مختلفی در مورد نوشتن بازدیدکننده برای یک وبلاگ دارند و همه خوب و خوب هستند.

 

در مقاصد با کیفیت بدی که صرفاً برای تولید مواد با کیفیت بد وجود دارند پست کنید، و تکنیک بک لینک را می توان بدون زحمت به عنوان هرزنامه مشاهده کرد.

 

به هر حال، نشان دادن مهارت خود در مقاصد نیرومند در تجارت، روشی خارق‌العاده برای حفظ نام تجاری جدید در مغز مشتریان و ایجاد بک لینک به قطعات مختلف مواد است.

 

اشکال این روش این است که برای انتقال نتایج به کار زیادی نیاز دارد. شما باید بازدیدکنندگان احتمالی را که درهای باز شگفت‌انگیز پست می‌کنند، تشخیص دهید، با آن مکان‌ها تماس بگیرید و برنامه‌های خود را برای سرپرست یا وبلاگ نویس در کنترل آزمایش کنید، محتوا را بسازید، و با چرخه تا زمان توزیع مقابله کنید.

 

این تعامل ممکن است شامل پیشرفت‌های مختلفی باشد، با این حال می‌تواند تلاش کند بک‌لینک‌های بی‌نظیر وب‌سایت شما را از مناطق قانونی وبلاگ و مقاله به‌دست آورد.

 

سپس، در آن مرحله، در مورد انجام تلاش‌های ایمیلی برای نیروهایی که در صنعت شما باید در نظر گرفته شوند فکر کنید – آنها ممکن است به سادگی به آن متصل شوند یا آن را در کانال‌های خود ارائه دهند. از سوی دیگر، می‌توانید استراتژی ایجاد پیوندهای خارجی به هم ریخته را دنبال کنید، که شامل ردیابی پیوندهای خراب در سایت‌ها (سایت‌هایی که ممکن است بخواهید به سایت شما متصل شوند)، تماس با مدیر برای اطلاع از اتصال خراب شده، و ارائه ماده شما به عنوان دارایی برای اتصال به همه چیز برابر است.

 

8. نظرسنجی آیتم ها

این تکنیک برای ایجاد اتصالات به کالا یا سایر صفحات نقدی عالی است. این منابع معمولاً قابل ستایش نیستند و توزیع‌های نسبتا کمی نیاز به یادآوری چنین منابعی برای محتوای خود دارند.

 

شرایط با نظرسنجی آیتم ها متفاوت است. در چنین مثالی، مفسران اغلب به یک آیتم کاوش‌شده متصل می‌شوند تا به جمعیت خود اجازه دهند با آن آشنا شوند و در فرصتی که می‌خواهند آن را خریداری کنند.

 

من قبول دارم که این روش ممکن است تا حدودی گران‌تر باشد، و مستلزم ارسال نمونه‌های رایگان از آیتم برای وبلاگ‌نویسان یا توزیع‌های انتخابی است.

 

همانطور که ممکن است، در صورتی که برای ایجاد اتصال به صفحات نقدی مبارزه می کنید، ایمن کردن نظرسنجی آیتم ها بیشترین شانس را برای شکست دادن این موضوع ارائه می دهد.

 

در پایان

به سادگی طبیعی است که هر تکنیک ایجاد پیوند خارجی را با جستجوی درهای باز بک لینک جدید فراتر از سایت خود ارسال کنید. به هر حال، اطلاعات درونی در مورد اتصالات موجود و همچنین نمایشگاه سایت به کسب تمرکز و وضوح برای تشخیص بهترین اتصالات ممکن کمک می کند.

بهترین راه باز برای مقاصد این است که ابتدا اطلاعات موجود را برای تجربیات قبل از کاوش در وب برای همدستان جدید ارزیابی کنید. داشتن این به عنوان جزئی از تکنیک بهینه‌سازی وب، در پیشبرد پیشرفت و پشتیبانی از سیگنال‌های قدرت مؤثر است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.