کد خبر : 206165
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 22:30

دانلود زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 زیرنویس فیلم داستان خنده چیلی یک فیلم کمدی محصول ۲۰۲۲ هنگ‌کنگ به نویسندگی و کارگردانی کوبا چنگ، کارگردان مطرح است. یک کمدی سرگرم‌کننده و گاهی غیرمنتظره تکان‌دهنده با بازی رونالد چنگ، جیجی لیونگ، ادان لویی و ساندرا نگ، ابتدا قرار بود در اول فوریه ۲۰۲۲، اولین روز سال

دانلود زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 زیرنویس فیلم داستان خنده چیلی یک فیلم کمدی محصول ۲۰۲۲ هنگ‌کنگ به نویسندگی و کارگردانی کوبا چنگ، کارگردان مطرح است. یک کمدی سرگرم‌کننده و گاهی غیرمنتظره تکان‌دهنده با بازی رونالد چنگ، جیجی لیونگ، ادان لویی و ساندرا نگ، ابتدا قرار بود در اول فوریه ۲۰۲۲، اولین روز سال نو قمری اکران شود، اما به دلیل کووید-۱۹ و کووید-۱۹ به تعویق افتاد. سرانجام در 14 جولای 2022 منتشر شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 دانشجوی کارآفرین و مروج موسیقی، کوبا، در طول همه گیری همه گیر، مانند بقیه از خانه کار می کند. آسایش احتمالی موقعیت او به دلیل مشاجره مداوم والدین عجیب و غریبش (رونالد چنگ و جیجی لئونگ) مختل می شود. پس از اینکه کنسرت پرداخت او به طور ناگهانی خشک می شود، کوبا با یک طرح مبتکرانه ثروتمند شدن سریع اتفاق می افتد که باید حواس مادر و پدر را نیز پرت کند: سس فلفلی قدیمی و فوق العاده خوشمزه مادرش را بطری کرده و بفروشد. اما تقاضای آنلاین به طور غیرمنتظره‌ای از عرضه پیشی می‌گیرد و تمام خانواده باید با هم متحد شوند تا بازار را ادامه دهند. شیطنت‌های بی‌وقفه آن‌ها فرمول کمدی کلاسیک سال نو چینی را طعم‌دار می‌کند، و ترکیبی درخشان از شخصیت‌های حواس‌پرت و تیم‌سازی خانواده را ایجاد می‌کند که به همان طرز تهیه سس فلفل قرمز خوشمزه است.

این فیلم که ابتدا قرار بود در 1 فوریه 2022 اکران شود به دلیل کووید 19 به تعویق افتاد و در نهایت در 14 ژوئیه 2022 اکران شد. در همان زمان در بیست و یکمین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک دعوت شد و در مرکز لینکلن در جولای به نمایش درآمد. 20 برای اولین نمایش بین المللی خود و برنده جایزه تماشاگران شد. این فیلم همچنین به بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزیا دعوت شد و در 31 ژوئیه 2022 به نمایش درآمد. ترینیتی سینما آسیا حقوق توزیع فیلم را در بریتانیا و آمریکای شمالی به دست آورد. در 15 جولای در بریتانیا و در 22 جولای در ایالات متحده و کانادا اکران شد.

زیرنویس فیلم Chilli Laugh Story 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Chilli Laugh Story 2022 این فیلم 92 نمایش اولویت‌دار در هنگ‌کنگ از 1 ژوئیه تا 3 ژوئیه 2022 برگزار کرد و بیشتر اکران‌ها به فروش رفت و کل گیشه آن 1.15 میلیون دلار هنگ کنگ بود. از 25 سپتامبر 2022، این فیلم چهارمین فیلم پرفروش محصول هنگ کنگ است که در سال 2022 با فروش 32,610,384 دلار هنگ کنگ منتشر شد.

زیرنویس Chilli Laugh Story 2022 - بلو سابتايتل

ادموند لی از ساوت چاینا مورنینگ پست این فیلم را با 3.5 از 5 ستاره ارزیابی کرد و نوشت: «هرکسی که در دو سال گذشته در هنگ کنگ پس از اعتراض و همه‌گیری اواسط هنگ کنگ به دنبال دریچه ای از زندگی باشد – تجربه ای مبهم افسرده کننده – می تواند این کار را انجام دهد. بدتر از تماشای Chilli Laugh Story.” لزلی فلپرین از گاردین به این فیلم 3 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: “داستان به نوعی مانند یک سگ بزرگ دوستانه در حال چرخش است و یک مسیر قابل پیش بینی موفقیت و شکست را دنبال می کند.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.