کد خبر : 206039
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 دی 1401 - 22:03

دانلود زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 پاتریسیو گوزمن، مستندساز به موضوع بزرگ و غم انگیز خود یعنی تبعید بازگشته است – از سرزمین شیلی، از گذشته‌اش، از دنیایی که قبل از کودتای بی‌رحمانه 1973 که سالوادور آلنده را سرنگون کرد و استبداد نظامی را معرفی کرد، به نوعی معنا داشت. عواقب زشت هرگز

دانلود زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 پاتریسیو گوزمن، مستندساز به موضوع بزرگ و غم انگیز خود یعنی تبعید بازگشته است – از سرزمین شیلی، از گذشته‌اش، از دنیایی که قبل از کودتای بی‌رحمانه 1973 که سالوادور آلنده را سرنگون کرد و استبداد نظامی را معرفی کرد، به نوعی معنا داشت. عواقب زشت هرگز در آنجا حل نشده است. مانند فیلم «نوستالژی نور» در سال 2012، که زیبایی وسیع صحرای آتاکاما در مرکز شیلی و رصدخانه بزرگ پارانال را منعکس می‌کرد، در تضاد با بی‌حرمتی سال 73، «کوردیلرای رویاها» دوباره فیلمساز را می‌یابد که هرج و مرج تاریخی را در کنار هم قرار می‌دهد و ناامیدی از زیبایی ابدی و رمز و راز چشم انداز: در این مورد، “کوردیلا” یا رشته کوه آند که شهر زادگاهش سانتیاگو را احاطه کرده است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 گوزمان به زودی پس از کودتا از شیلی گریخت و وسعت کوردیلر رویاهای او و بسیاری از شیلیایی‌هایی که با او مصاحبه می‌کند: هنرمندان، نویسندگان، دانشمندان. آیا تغییر ناپذیری عظیم آن اطمینان‌بخش است یا آزاردهنده؟ آیا درد و بی عدالتی انسانی شیلیایی ها بی ربط به نظر می رسد؟ درست همانطور که رودخانه اول من اثر پل رابسون در میان نژادپرستی و برده داری در امتداد خود می چرخد، کوردیلر در زمان زمین شناسی صدها هزار سال، بی تفاوت نسبت به واژگونی های کوچک تاریخ بشر بی تفاوت است.

زیرنویس مستند The Cordillera of Dreams 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Cordillera of Dreams 2019 با این حال، گوزمان چیزی الهام‌بخش و پرانرژی را در کوردیلرا می‌یابد: رشته‌ای از زیبایی و عاشقانه که به او انرژی می‌دهد. او با افرادی در شیلی صحبت می‌کند که ایمان را حفظ کرده‌اند، از جمله پابلو سالاس، فیلم‌ساز، که بیش از ۴۰ سال فیلم‌برداری او آرشیو حیاتی از مقاومت مردم در برابر ظلم، غیرانسانی و متوسط را جمع‌آوری کرده است.

زیرنویس The Cordillera of Dreams 2019 - بلو سابتايتل

گوزمان در مورد دخالت ایالات متحده در کودتا کوتاهی می کند. من دوست دارم او را در مقابل هنری کیسینجر ببینم. این گواهی غنی و ارزشمند بر شجاعت شیلیایی است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.