کد خبر : 206070
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 دی 1401 - 22:27

دانلود زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 فیلم‌های هنرهای رزمی Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades بر اساس مجموعه مانگا طولانی‌مدت گرگ تنها و توله درباره اوگامی ایتو، یک قاتل سرگردان اجاره‌ای که پسر خردسالش دایگورو او را همراهی می‌کند. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 فیلم‌های هنرهای رزمی Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades بر اساس مجموعه مانگا طولانی‌مدت گرگ تنها و توله درباره اوگامی ایتو، یک قاتل سرگردان اجاره‌ای که پسر خردسالش دایگورو او را همراهی می‌کند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 اوگامی ایتو، جلاد سابق شوگون یا کوگی کایشاکونین، با پسر جوانش دایگورو که پشت در گاری بچه شناور است، با قایق در حال سفر است. یک زن جوان در جلوی قایق، به وضوح پریشان، به طور تصادفی یک بسته نرم افزاری را در آب می اندازد، که دایگورو برای او پس می گیرد. Ittō، شمشیر خود را در قسمتی از راه می کشد و در انعکاس روی تیغه متوجه می شود که تعدادی نی بامبو در حال تعقیب قایق هستند، به این معنی که Ittō توسط عوامل دشمن فانی او، قبیله Yagyū تعقیب می شود. بعداً، در حالی که دایگورو در حال تسکین خود در یک باغ بامبو است، ایتو چندین ساقه بامبو را تکه تکه می‌کند و باعث می‌شود که قاتلان نینجاهای مخفی از جایگاه‌های بلندشان به پایین بیفتند و توسط او به صورت خونین کشته شوند.

یک گروه چهار نفره واتاری-کاشی (جنگجویان اجیر طبقه پایین سرگردان که از یک دایمیو به دیگری کار می کنند)، در امتداد جاده در یک ایستگاه استراحت بیکار هستند. داغ و بی حوصله، جاسوسی می کنند که یک زن جوان جذاب و مادرش توسط خدمتکار اسکورت می شود. سه نفر از آنها می دوند تا از مزیت زنان بهره ببرند، اما یکی از گروه آنها به نام Kanbei، یک رونین (یک سامورایی که مقام خود را از دست داده است) و شرافتمندتر از این چهار نفر، باقی می ماند. این سه نفر اسکورت را بیهوش می کنند و به تجاوز به دو زن می پردازند. خدمتکار به هوش می آید و وقتی می بیند که سه گانه معشوقه هایش را نقض می کنند عصبانی می شود. او سعی می کند آنها را با میله بامبو خود کتک بزند، اما توسط کانبی کشته می شود و او نیز دو زن را می کشد تا آنها را ساکت کند. کانبی سه همراهش را به کشیدن نی می‌کشد و می‌گوید کسی که نی کوتاه می‌کشد کشته می‌شود تا تقصیر تجاوزها و قتل‌ها را بر عهده بگیرد.

زمانی که کانبی در حال کشتن واتری کشی بازنده است، آنتو در این صحنه تلخ رخ می دهد. Ittō دو متجاوز دیگر را هنگامی که قصد حمله به او را دارند می کشد زیرا او می تواند در مورد جنایات آنها صحبت کند. Kanbei Ittō را می شناسد و اکنون که Ittō درگیر است درخواست دوئل می کند. Ittō می پذیرد، و آنها برای مبارزه آماده می شوند، اما در آخرین ثانیه Ittō شمشیر خود را دوباره غلاف می کند و آن را تساوی می نامد. کانبی باید به این فکر کند که چرا سرنوشت اجازه نمی دهد او آنطور که دوست دارد شرافتمندانه بمیرد.

دانلود زیرنویس فیلم گرگ تنها و توله: گاری بچه به هادس 1972 در مسافرخانه ای معلوم می شود که زن جوان قایق قرار است به تن فروشی فروخته شود. دلال او سعی می کند راهش را با او داشته باشد، اما او در حین مقاومت به طور تصادفی نوک زبانش را گاز می گیرد و دلال از شوک می میرد. دختر به اتاق Ittō پناه می برد و او برای محافظت از او در برابر مقامات محلی وارد عمل می شود. اما مقامات واقعی شهر ظاهر می شوند، یاکوزا، به رهبری زنی تپانچه دار به نام توریزو، از قبیله کوشیو. ایتو موافقت می کند که به عنوان جانشین زن جوان عمل کند و تحت بُری-بوری (به معنای واقعی کلمه “عصبانی”) قرار گیرد، شکلی از شکنجه که شامل گره زدن و آویزان شدن سوژه در هوا و فرو بردن مکرر سر در وان آب و سپس ضرب و شتم می شود. بیهوشی توسط مردانی که عصای حصیری ضخیم در دست داشتند. Ittō با رواقیگری معمولی خود شکنجه را تحمل می کند. این زن جوان را از روسپی شدن رها می کند.

زیرنویس فیلم Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 - بلو سابتايتل

زیرنویس Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 توریزو می پرسد و ایتو موافقت می کند که مردی تک دستی را ملاقات کند که معلوم می شود میورا تاتواکی است، اولین نگهدارنده سابق قبیله کاکگاوا، که ایتو او را از زمانی که مجبور شد دایمیو دیوانه کاکهگاوا اوجیشیگه را اعدام کند، می شناسد. میورا مجبور شد دایمیو را که در حال تلاش بود مهار کند تا او را بی حرکت نگه دارد و بازوی خود را در این فرآیند قربانی ضربه دقیق کشنده ایتو کرد. توریزو در واقع دختر خود میورا، میورا توری است که به دلیل تابوی دوقلو بودن او مخفیانه توسط قبیله کوشیو بزرگ شد. میوراها از Ittō می‌خواهند که Sawatari Genba را بکشد، کسی که قبیله Kakegawa را فروخت تا فرماندار منطقه توتومی شود. او همچنین مسئول مرگ خواهرش و سقوط طایفه Kakegawa و 400 نگهدارنده آن است.

ساواتری می خواهد ایتو را استخدام کند تا وزیر بازدید کننده ایتاکورا را بکشد، اما او قبول نمی کند. در حالی که لغزش را به نگهدارنده های ساواتری می دهد، ایتو مورد حمله نینجاهای یاگیو قرار می گیرد که او را تعقیب کرده اند. روز بعد، Ittō باید با محافظان شخصی فرماندار روبرو شود، که یکی از آنها یک هنرمند تیزپرواز و تندرو است که دارای یک جفت هفت تیر آمریکایی است. ایتو با کمک پسر خردسالش دایگورو، که به عنوان یک طعمه عمل می کند، تیرانداز تیزبین را می کشد و تپانچه های او را می گیرد. محافظ دیگر در دوئل شمشیر اعزام می شود.

نبرد Ittō در رویارویی با ارتش فرماندار، شاید 200 مرد، به تنهایی به اوج می رسد. برای اولین بار، گاری کودک به عنوان یک زرادخانه کامل از سلاح، از جمله نیزه، خنجر، یک سپر ضد گلوله و یک باتری کوچک اسلحه نشان داده شد. همه مردان فرماندار کشته می شوند، زیرا Ittō ابتدا نیمی از آنها را با قدرت شلیک گاری بچه و بقیه را با شمشیر و سایر سلاح های خود می کشد. فرماندار آخرین کسی است که می میرد زمانی که Ittō، شمشیر خود را هنگام سقوط از خاکریز گم می کند، تپانچه های تیرانداز را بیرون می آورد و به او شلیک می کند.

خبر مبارزه آینده به مناطق همسایه منتقل شده است و رونین کانبی درست پس از کشتن فرماندار توسط ایتو ظاهر می شود و دوباره خواستار دوئل می شود. اگرچه از جنگ خسته شده بود، اما این بار Ittō می پذیرد. مبارزه در یک لحظه به پایان می رسد: Ittō در پشت او تکه تکه می شود، اما Kanbei به طور مرگباری مجروح می شود و روی کاتانای Dōtanuki Ittō به چوب میخکوب می شود.

زیرنویس فیلم گرگ تنها و توله: گاری بچه به هادس 1972 با مرگ کانبی، او ماجرای رونین شدن خود را برای ایتو تعریف می کند: هنگامی که کاروان اربابش در کمین قرار گرفت، کانبی که تعداد نیروهایش را بیشتر دید، فرصت را غنیمت شمرده و به جلو دوید تا به دشمن حمله کند، آنها را غافلگیر کند و لرد را نجات دهد. زندگی با این حال، چون از کنار اربابش رفته بود، آبروریزی و از طایفه اخراج شد. وقتی کانبی می پرسد که “راه جنگجو” چیست و آیا او با حمله اشتباه کرده است، ایتو پاسخ می دهد که بوشیدو صرفاً زندگی یا مردن نیست، بلکه باید از طریق مرگ زندگی کند. او تأیید می کند که دقیقاً همانطور که کانبی عمل کرده بود، عمل می کرد. کانبی در حال مرگ از کوگی کایشاکونین سابق می‌خواهد که در حین سپپوکو خود به عنوان “دوم” او عمل کند، کاری که ایتو مفتخر به انجام آن است.

با خروج Ittō، با هل دادن گاری که دایگورو در آن نگه داشته شده بود، توریزو که همه چیز را از دور تماشا می کرد، شروع به دویدن به دنبال او می کند. او توسط مردانش متوقف می شود و از او التماس می کنند که به ایتو نزدیک نشود و می گویند که او انسان نیست بلکه یک شیطان است.

زیرنویس Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades 1972 - بلو سابتايتل

زیرنویس گرگ تنها و توله: گاری بچه به هادس 1972 تونی رینز (Monthly Film Bulletin) در یک نقد معاصر اظهار داشت که این فیلم ممکن است برای یک مخاطب غربی شبیه یک فیلم هنری باشد که در آن میسومی و نویسنده‌اش می‌خواهند رمز سامورایی را با جدیت دوباره تأیید کنند، همانطور که فیلم‌هایی مانند هاراکیری آن را زیر سوال می‌برند. نتیجه مستقیماً با نتایج کتاب خورشید و فولاد میشیما مطابقت دارد. رینز ادامه داد که سبک میسومی «معمولاً ژاپنی» است در «نگرش ایستا، آهسته و متفکرانه از کنش، که جلوه‌های براووا را برای لحظات اوج در نظر می‌گیرد». و اینکه “هرچند گرافیکی است، اما خشونت به صورت استثمارگرانه ارائه نمی شود، هر “لگد” سختی محدود به نمای نزدیک از سر یا اندام بریده شده، عواقب وحشتناک/با شکوه خشونت است.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.