کد خبر : 206026
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 23:38

دانلود زیرنویس فیلم Batman 1989 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Batman 1989 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Batman 1989 زیرنویس فیلم بتمن یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۱۹۸۹ است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده توسط باب کین و بیل فینگر ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی تیم برتون اولین قسمت از برادران وارنر است. سری اولیه فیلم بتمن این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Batman 1989 زیرنویس فیلم بتمن یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۱۹۸۹ است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده توسط باب کین و بیل فینگر ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی تیم برتون اولین قسمت از برادران وارنر است. سری اولیه فیلم بتمن این فیلم توسط جان پیترز و پیتر گوبر تهیه شده است و جک نیکلسون، مایکل کیتون، کیم بسینجر، رابرت وول، پت هینگل، بیلی دی ویلیامز، مایکل گاف و جک پالانس در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در اوایل جنگ شخصیت اصلی با جنایت اتفاق می افتد و درگیری او با دشمن اصلی خود جوکر را به تصویر می کشد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Batman 1989 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Batman 1989 الکساندر ناکس، خبرنگار و ویکی واله، عکاس خبری، در مورد مشاهده “بتمن”، یک مراقب نقابدار که جنایتکاران شهر گاتهام را هدف قرار می دهد، تحقیق می کنند. هر دو در یک جمع‌آوری کمک مالی شرکت می‌کنند که توسط میلیاردر بروس وین، که مخفیانه بتمن است، شرکت می‌کنند و پس از اینکه شاهد قتل پدر و مادرش در کودکی توسط یک جنایتکار بودند، این راه را انتخاب کردند. در طول این رویداد، وین شیفته ویل می شود.

در همین حال، رئیس اوباش، کارل گریسوم، جک ناپیر، فرد دوم و اجتماعی‌پاتک خود را برای حمله به Axis Chemicals و بازیابی شواهد متهم می‌فرستد. با این حال، این یک ترفند مخفیانه برای قتل ناپیر به دلیل همخوابی با معشوقه گریسوم، آلیشیا هانت است. ماکس اکهارت، ستوان فاسد، با انجام یک عملیات پلیسی غیرمجاز، ضربه به ناپیر را ترتیب می دهد. با این حال، کمیسر جیم گوردون از راه می رسد، فرماندهی را بر عهده می گیرد و به افسران دستور می دهد که نپیر را زنده بگیرند. بتمن نیز ظاهر می شود، در حالی که ناپیر اکهارت را به عنوان انتقام برای عبور دوگانه می کشد. در طی یک درگیری با بتمن، ناپیر از یک کت واک پایین می‌آید و در خمره مواد شیمیایی می‌افتد. اگرچه ناپیر مرده فرض می شود، اما با تغییر شکل های مختلف از جمله پوست سفید گچی و مو و ناخن سبز زمردی زنده می ماند. او تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا آسیب را ترمیم کند، اما در نهایت با یک پوزخند ریکتوس به پایان می رسد. ناپیر که از ظاهر جدیدش دیوانه شده، اکنون خود را “جوکر” می نامد، گریسوم را می کشد، همکاران گریسوم را قتل عام می کند و عملیات او را به دست می گیرد.

دانلود زیرنویس فیلم بتمن 1989 سپس شروع به ترساندن گاتهام با بستن محصولات بهداشتی با “Smylex” می کند – یک ماده شیمیایی مرگبار که باعث می شود قربانیان از خنده بمیرند. جوکر به زودی شیفته ویکی می‌شود و او را به موزه هنر گاتهام می‌کشد، که سرسپردگانش شروع به خرابکاری می‌کنند. بتمن ویکی را نجات می دهد، او را به بت غار می برد و تمام تحقیقات خود را در مورد اسمایلکس در اختیار او قرار می دهد که به ساکنان گاتهام اجازه می دهد از سم فرار کنند. وین که با عشقش به او درگیر است، به آپارتمان او می رود تا هویت مخفی خود را فاش کند، اما جوکر جلسه را قطع می کند. جوکر از وین می پرسد: “آیا تا به حال با شیطان در نور مهتاب کم رنگ رقصیده ای؟”، که وین آن را به عنوان عبارت جذابی می شناسد که توسط مجری که پدر و مادرش را کشته است، استفاده می کند. معلوم شد که قاتل در تمام مدت ناپیر بوده است. او به وین شلیک می کند که به لطف سینی سرو زیر پیراهنش زنده می ماند.

زیرنویس فیلم Batman 1989 - بلو سابتايتل

زیرنویس Batman 1989 ویکی توسط پیشخدمت وین، آلفرد پنی ورث، که رابطه بین این جفت را ترغیب می کرد، به بت غار می برد. پس از افشای راز خود برای ویکی، وین فاش می‌کند که نمی‌تواند روی رابطه آن‌ها با جوکر آزادانه تمرکز کند. سپس او را ترک می کند تا کارخانه Axis را که برای ایجاد اسمایلکس استفاده شده بود، نابود کند. در همین حال، جوکر شهروندان گاتهام را با وعده پول مجانی به رژه می کشاند. معلوم می‌شود که این تله‌ای است که برای دوز گاز اسمایلکس در داخل بالن‌های غول‌پیکر طراحی شده است. بتمن نقشه خود را با استفاده از بتوینگ خود برای برداشتن بادکنک ها خنثی می کند، اما جوکر او را ساقط می کند. بت وینگ در مقابل یک کلیسای جامع سقوط می کند که جوکر از آن برای گروگان گرفتن ویکی استفاده می کند. بتمن جوکر را تعقیب می‌کند و در دعوای بعدی، توضیح می‌دهد که ناپیر پدر و مادرش را کشته و بنابراین، بتمن را غیرمستقیم خلق کرده است. این باعث می شود جوکر متوجه شود که بتمن بروس وین است. جوکر در نهایت بتمن و ویکی را بالای سقف کلیسای جامع می کشد و در حالی که هلیکوپتر را صدا می کند، آنها را آویزان می کند. هلیکوپتر توسط غول‌های او هدایت می‌شود که نردبانی را پایین می‌اندازند تا او بالا برود. بتمن با استفاده از یک قلاب دست و پنجه نرم می کند تا پای جوکر را به گرگویل در حال فرو ریختن وصل کند که در نهایت از سقف می افتد. جوکر که قادر به تحمل وزن بسیار زیاد مجسمه نیست، در حالی که بتمن و ویکی به مکان امن می‌رسند، می‌میرد.

زیرنویس فیلم بتمن 1989 مدتی بعد، گوردون اعلام کرد که پلیس همه مردان جوکر را دستگیر کرده است و از سیگنال خفاش رونمایی می کند. بتمن یادداشتی به پلیس می‌گذارد و قول می‌دهد در صورت حمله دوباره به گاتهام از گاتهام دفاع کند و از آنها می‌خواهد که از سیگنال بت برای احضار او در مواقع ضروری استفاده کنند. آلفرد ویکی را به وین مانور می برد و توضیح می دهد که وین کمی دیر خواهد آمد. او پاسخ می‌دهد که تعجب نمی‌کند، زیرا بتمن از پشت بام به پخش سیگنال نگاه می‌کند و مراقب شهر ایستاده است.

زیرنویس Batman 1989 - بلو سابتايتل

زیرنویس بتمن 1989 در پیش نمایش آخر شب در 22 ژوئن 1989 در 1215 صفحه نمایش 2.2 میلیون دلار فروش داشت و در آخر هفته افتتاحیه در 2194 سینما 40.49 میلیون دلار فروخت. این رکورد رکورد افتتاحیه آخر هفته ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (که یک آخر هفته 4 روزه در روز یادبود فروش 37 میلیون دلاری در ماه قبل داشت) و شکارچیان ارواح II (که آخر هفته 3 روزه 29.4 میلیون دلاری داشت) را شکست. این فیلم همچنین با 30 میلیون دلار (همچنین دومین آخر هفته 3 روزه بزرگ تاریخ) رکورد فروش آخر هفته دوم را به نام خود ثبت کرد و به سریع ترین فیلم با درآمد 100 میلیون دلار تبدیل شد و در 11 روز (10 روز به اضافه پیش نمایش آخر شب به آن رسید. این فیلم در 14 دسامبر 1989 با فروش نهایی 251.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 160.15 میلیون دلار در سطح بین المللی به پایان رسید که مجموعاً 411.35 میلیون دلار به فروش رسید. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم بر اساس کتاب کمیک دی‌سی تا شوالیه تاریکی در سال 2008 بود. فروش ناخالص فیلم شصت و ششمین فیلم در رتبه های آمریکای شمالی است. اگرچه ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی در سال 1989 بیشترین درآمد را در سراسر جهان به دست آوردند، بتمن توانست آخرین جنگ صلیبی را در آمریکای شمالی شکست دهد و 150 میلیون دلار بیشتر از فروش ویدئوهای خانگی به دست آورد. باکس آفیس موجو تخمین می زند که این فیلم بیش از 60 میلیون بلیت در ایالات متحده فروخته است.

علیرغم باکس آفیس فیلم – بیش از 400 میلیون دلار در مقابل بودجه 48 میلیون دلاری – برادران وارنر ادعا کرد که در نهایت 35.8 میلیون دلار ضرر کرد و “به احتمال زیاد هرگز سودی نشان نخواهد داد” که به یک مورد از حسابداری هالیوود نسبت داده شده است. .

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.