کد خبر : 203364
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 17:08

دانلود زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 فیلم ترسناک اندونزیایی خانه کالیورنگ بی وقفه نمایش داده می شود. نه تنها در سینماها، فیلم‌های ترسناک محلی نیز در پلتفرم‌های دیجیتال ظاهر شده‌اند. یکی از آنها خانه کالیورنگ است. فیلمی ترسناک به کارگردانی دوی ساسونو و دوندی آدریان، بر اساس یک افسانه شهری معروف در یوگیاکارتا. براي دانلود

دانلود زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 فیلم ترسناک اندونزیایی خانه کالیورنگ بی وقفه نمایش داده می شود. نه تنها در سینماها، فیلم‌های ترسناک محلی نیز در پلتفرم‌های دیجیتال ظاهر شده‌اند. یکی از آنها خانه کالیورنگ است. فیلمی ترسناک به کارگردانی دوی ساسونو و دوندی آدریان، بر اساس یک افسانه شهری معروف در یوگیاکارتا.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 این فیلم تنها توسط پنج بازیگر بازی می شود. آنها وفدا سیفان، رندی پانگالیلا، شریفه دانیش، اریکا کارلینا و همچنین خیوا ایسکاک هستند. از اسامی ذکر شده از قبل می توان کیفیت بازی آنها را حدس زد. خیوه و رندی دو بازیگری هستند که به دلیل بازی باکلاسشان نامزد دریافت جایزه FFI شده اند، در حالی که وفدا یکی از بازیگرانی است که در حال حاضر رو به افزایش است.

درست مانند وفدا، اری کارل نیز در دنیای سرگرمی در حال افزایش است. شریفه نیز به او ملحق شد که از زمان بازی او در فیلم رومه دارا می شناسیم، بازی او هرگز ناامید کننده نیست. مطمئناً آنچه آنها در این فیلم نشان می دهند، بازی پخته آنها را برجسته می کند. این پنج بازیگر حداکثر عملکرد را در این فیلم ارائه می کنند.

مشکل اصلی این فیلم شاید از لحاظ داستان گویی باشد که به خوبی توسعه نیافته است. خیلی چیزها ناگهان اتفاق افتاد. حتی این فیلم فراموش می کند که پیشینه مکانی که این فیلم در آن روایت می شود را بگوید. با اینکه یکی از مهم ترین هاست چون عنوان این فیلم به وضوح در مورد منطقه کالیورنگ صحبت می کند.

دانلود زیرنویس فیلم خانه کالیورنگ 2022 در فیلم به مخاطب گفته نمی شود این پنج دوست اهل کجا هستند و به کجا می روند. وقتی ماشین او در جاده ای که توسط جنگل احاطه شده بود به چیزی برخورد کرد، هیچ توضیحی وجود نداشت که آن در منطقه کالیورنگ است. اگرچه این برای اساس داستان مهم است، اما انتقال آن به مخاطب مغفول مانده است.

صحنه هایی هستند که با وجود اینکه تاثیری در داستان ندارند نمایش داده می شوند. در حالی که صحنه هایی هستند که در واقع روی داستان تاثیر دارند اما نمایش داده نمی شوند.

زیرنویس فیلم Rumah Kaliurang 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Rumah Kaliurang 2022 یکی از آنها زمانی که صحنه فعلی. ماشین آنها نمی تواند کار کند و آنها باید در خانه منتظر بمانند. صحنه نمایش داده نمی شد و تماشاگران فقط می دانستند که ماشین آنها فقط از روی یک دیالوگ نمی تواند بدود.

علاوه بر این، برای یک فیلم ترسناک که در مورد یک خانه خالی از سکنه می گوید. بخشی از صحنه که شخصیت ارواح را نشان می دهد بسیار کم است. شاید فقط یکی دو بار مخاطب بتواند ارواح را در این فیلم ببیند. فقط با وجود اینکه ظواهر مینیمال وجود دارد، برخی صحنه های پرتنش آنقدر اصرار دارند که مخاطب را تا پایان داستان این فیلم متمرکز می کنند.

زیرنویس فیلم خانه کالیورنگ 2022 این فیلم در واقع برگرفته از افسانه معروف شهری از دامنه کوه مراپی است. خانه ای قدیمی وجود دارد که توسط صاحبش رها شده و گفته می شود که تسخیر شده است. درست مانند خانه سیب زمینی در جاکارتا یا خانه آمبولانس در باندونگ. متأسفانه، در این فیلم، ریشه های این که چرا رومه کالیورنگ تا این حد جن زده شده است، بررسی نشده است.

مدت زمان این فیلم تنها 67 دقیقه است. برای یک فیلم طولانی، البته مدت زمان این فیلم بسیار کوتاه است. اگر فقط بخواهید کمی بیشتر در مورد اینکه چرا این خانه اینقدر جن زده است و چرا ارواح در این خانه به کینان و دوستانش آسیب می رسانند بگویید، ممکن است داستان بسیار آموزنده تر باشد.

زیرنویس Rumah Kaliurang 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس خانه کالیورنگ 2022 این فیلم توسط دوی ساسونو و دوندی آدریان کارگردانی شده است. این اولین باری نیست که دوی ساسونو روی نیمکت کارگردانی می نشیند، او چندین سال پیش فیلم Enough Gue را کارگردانی کرد. کاری که دوی و دوندی در کارگردانی این فیلم انجام دادند به اندازه کافی خوب بود. چندین بار جلوه های بصری در این فیلم با قصد و نیت کافی کار شده و تاثیر گیرایی تری به نمایش گذاشته است.

زوایای تصویربرداری برخی از صحنه ها نیز به شکل جالبی ثبت شده است. درمان انجام شده بر روی پنج ستاره اصلی این فیلم نیز مناسب است. با وجود اینکه هر پنج ستاره برچسب گذاری شده اند، هیچ یک از آنها بیشتر برجسته نمی شوند. همه بر اساس بخشی از شخصیت عمل می کنند. به همین دلیل است که هر فیگور ویژگی های خاص خود را دارد.

شاید این اولین فیلم ساخته شده توسط دوی ساسونو نباشد، اما شاید این فیلم بتواند اولین قدم برای اطمینان بیشتر در ساخت فیلم های بلند دیگر باشد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.