کد خبر : 203372
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 17:18

دانلود زیرنویس فیلم Occult 2009 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Occult 2009 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Occult 2009 زیرنویس فیلم ترسناک مخفی در سال 2009 در قالب یک مستند است. این فیلم توسط کوجی شیرایشی نوشته و کارگردانی شده است. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم Occult 2009 در سال 2005، مردی به نام کن ماتسوکی در یک حمله چاقو دسته جمعی در استراحتگاه ژاپنی به

دانلود زیرنویس فیلم Occult 2009 زیرنویس فیلم ترسناک مخفی در سال 2009 در قالب یک مستند است. این فیلم توسط کوجی شیرایشی نوشته و کارگردانی شده است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Occult 2009 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Occult 2009 در سال 2005، مردی به نام کن ماتسوکی در یک حمله چاقو دسته جمعی در استراحتگاه ژاپنی به نام میوگاساکی، دو نفر را کشت و نفر سوم را مجروح کرد. پس از این عمل، ماتسوکی از صخره ای نزدیک می پرد و جسد او هرگز پیدا نمی شود. سه سال بعد، یک گروه فیلمبرداری مستند به رهبری کوجی شیریشی پروژه ای را آغاز می کنند که عواقب این حادثه را روایت می کند و با چند بازمانده مصاحبه می کند. یکی از آنها قربانی زخمی، شوهی اینو، مردی بیکار است که نماد عجیبی شبیه سنگ نگاره توسط ماتسوکی در پشت او حک شده بود. در کمال تعجب خدمه، انو بیان می کند که ماتسوکی را برای چاقو زدن سرزنش نمی کند. در عوض، او می گوید که سپاسگزار است، زیرا پس از آن، شروع به تجربه «معجزه» کرده است، از جمله مشاهده یوفوها، شنیدن صداها، و شاهد پدیده تله حرکتی. Eno در ادامه به خدمه می‌گوید که زمانی که او را چاقو می‌زدند، ماتسوکی به او گفت: «نوبت توست،» که انو آن را به عنوان یک امر ضروری برای انجام «مراسم» دستوری از سوی خدا می‌پذیرد که به اعتقاد او انگیزه پشت چاقو زدن دسته‌جمعی بود. با دیدن اینکه Eno از نظر مالی مشکل دارد، خدمه موافقت کردند که او را در دفاتر خود زندگی کنند و به شرط اینکه اجازه فیلمبرداری از این اتفاقات را داشته باشند، به او پول می دهند.

دانلود زیرنویس فیلم مخفی 2009 خدمه Shiraishi توسط Eno دفع می شوند، به خصوص که آنها فکر می کنند که او مسیر ماتسوکی را برای کشتار جمعی دنبال خواهد کرد. از پدر ماتسوکی، خدمه متوجه می شوند که نماد انو شبیه خال مادرزادی است که ماتسوکی از کودکی در اختیار داشته است. جستجوی آنها آنها را به صخره کوتورو (九頭呂岩، به معنای واقعی کلمه “صخره ستون فقرات نه سر”) می برد، یک سازه در قله کوه اوهیرویاما، جایی که شیرایشی در همان روز چاقوکشی دسته جمعی تجربه عجیبی داشت. نه زالو پای چپش را گاز می گیرد. در کوتورو، خدمه سنگی را پیدا کردند که روی آن نمادهای ماتسوکی و انو حک شده بود. به گفته کیوشی کوروساوا، کارگردان فیلم ترسناک، کوتورو راک به هیروکو، خدای ژاپنی با شکل زالو تقدیم شده است. در همین حال، فیلمی که انو طبق روال روزانه‌اش فیلمبرداری می‌کند نشان می‌دهد که «یوفوها» در واقع مظاهر زالو مانندی هستند که در آسمان بالای توکیو ظاهر می‌شوند.

زیرنویس فیلم Occult 2009 - بلو سابتايتل

زیرنویس Occult 2009 شیرایشی اِنو را به یک رستوران کباب‌پز کره‌ای می‌برد تا او را وادار کند که آشکارا در مورد کارهایی که صداها به او می‌گویند صحبت کند. انو در حالت مست و ریلکس فاش می‌کند که ۷۰۰ هزار ین برای ساختن یک بمب پس‌انداز کرده است تا بتواند در خیابانی شلوغ در شیبویا دست به بمب‌گذاری انتحاری بزند، که او و قربانیانش را به قلمرو هیروکو می‌فرستد، مکانی که او را به بهشت ​​تشبیه می‌کند. . شیرایشی تصمیم می گیرد که Eno را متوقف کند، اما در راه خانه، سر Eno را می بیند که توسط مظاهر زالو مانند احاطه شده است و متوجه می شود که پای او در حال خونریزی است، همانطور که هنگامی که لیسه ها آن را گاز می گیرند، خونریزی می کند. شیریشی با اکراه موافقت خود را با همکاری می پذیرد و قصد دارد طرح انو را برای آیندگان ضبط کند. پس از گذراندن یک روز با انو قبل از بمباران، انو به او یک سکه 100 ین پیشنهاد می دهد تا سکه ای را که در ابتدای رابطه آنها قرض گرفته بود، بازپرداخت کند. شیریشی در عوض از او می‌خواهد آن را نگه دارد و آن و دوربین را از قلمرویی که انتظار دارد به آنجا برود، به عنوان اثبات موفقیت‌آمیز بودن نقشه‌اش برگرداند. این انفجار در نهایت جان 108 نفر را گرفت، از جمله شینوبو کوریبایاشی، یکی از اعضای گروه فیلمبرداری شیرایشی. جسد انو، مانند ماتسوکی، هرگز پیدا نمی شود. شیریشی در عین حال به اتهام همدستی به زندان محکوم می شود.

زیرنویس Occult 2009 - بلو سابتايتل

21 سال بعد،زیرنویس فیلم مخفی 2009 شیریشی از زندان آزاد می شود و دوباره با تهیه کننده اش متحد می شود. آنها به باربیکیو کره ای برمی گردند، جایی که دوربین Eno و سکه 100 ین از سقف می افتد. فیلم داخل دوربین نشان می‌دهد که Eno و سایر کشته‌شدگان در انفجار توسط موجودات زالو و چتر دریایی در یک قلمرو کابوس‌وار لاوکرافت که Eno فریاد می‌زند جهنم است، عذاب می‌دهند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.