کد خبر : 203378
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 17:24

دانلود زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 نویسنده/کارگردان جوزف گالای (ارواح در تاریکی، خاطرات پولترگیست) است. وقتی نام او را می شنوید احتمالاً به فکر فیلم های فوتیج یافت شده می افتید و دلیل خوبی هم دارد. اما این بار او کمی اوضاع را تغییر داده است. مانند هاردکور هنری، I Hear the

دانلود زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 نویسنده/کارگردان جوزف گالای (ارواح در تاریکی، خاطرات پولترگیست) است. وقتی نام او را می شنوید احتمالاً به فکر فیلم های فوتیج یافت شده می افتید و دلیل خوبی هم دارد. اما این بار او کمی اوضاع را تغییر داده است. مانند هاردکور هنری، I Hear the Trees Whispering را می‌شنوم از دیدگاه شخصیت اصلی ویل (گابور وارگا) فیلمبرداری شده است. خوشبختانه این یک فیلم اکشن دوربین متزلزل مانند هاردکور هنری نیست، بنابراین برای عبور از آن نیازی به داروهای ضد تشنج نخواهید داشت.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 در عوض این یک تریلر معمایی با مضامین ماوراء طبیعی است. ویل به عنوان نگهبان بخشی از یک منطقه جنگلی گسترده به نام لیلی دره مشغول به کار شده است. این موقعیت به دلایلی برای یک سال و نیم خالی مانده است. انزوا ممکن است ربطی به آن داشته باشد، نزدیکترین فرد به او، رئیسش جون (Laura Saxon، Emergency: LA) پانزده مایل دورتر است. تحویل کالا هفته ای یک بار با کامیون انجام می شود.

صبح روز بعد، پس از کارت عنوانی که به ما اطلاع می‌دهد که «فیلم‌های ترسناک زیادی از این راه شروع می‌شوند»، به بیل می‌پیوندیم که او به اطراف منطقه نگاهی می‌اندازد در حالی که ژوئن وظایفش را با تلفن انجام می‌دهد. وفادار به کارت او به زودی صدای اره برقی را می شنود. با تحقیق، اره را پیدا می کند، اما صاحب آن را نه. با این حال او یک کیسه با انگشت انسان در آن پیدا می کند.

دانلود زیرنویس فیلم من صدای زمزمه درختان را می شنوم 2022 گالای توانسته است از طریق قسمت اول I Hear the Trees Whispering حس انزوا را ایجاد کند. در نیم ساعت اول تنها انسانی که در جنگل می بینیم بازوی ویل و یک چهره دور با چراغ قوه است. فراتر از آن، تنها چیزی که می شنویم، صداها، ویل، جین و افراد مختلف در رادیو است. با این حال، ما افراد دیگری را می بینیم، رویاهای ویل با خاطرات همسرش سارا (بیتا بولداگ) و دختر لیلی (Zsófia Gallai) تسخیر شده است. طبق آنچه که او می گوید جین سارا در یک تصادف رانندگی که خودش را مقصر آن می داند جان خود را از دست داد.

زیرنویس فیلم I Hear the Trees Whispering 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس I Hear the Trees Whispering 2022 در حالی که اتمسفر و توسعه شخصیت در تمام این موارد به خوبی توسعه یافته است، در واقع اتفاقات زیادی نمی افتد. ویل در برخی از خرابه ها احساس دژاوو می کند، او چهره دیگری را در دوردست می بیند. همه چیزهای کوچک و به ظاهر بی‌اهمیتی هستند که به نظر می‌رسد پیش‌گویی از اتفاق بسیار مهم‌تری هستند.

I Hear the Trees Whispering را می شنوم بیشتر از اینکه یک فیلم ترسناک ترسناک معمولی باشد، یک فیلم آرام آرام است. همانطور که به جای واضح تر شدن پیشرفت می کند، با فاش شدن جزئیات، همه چیز عجیب تر و عجیب تر می شود. این احساس ناراحت کننده ای ایجاد می کند به خصوص که غریبه دور و ساکت تنها فردی است که می بینیم. بیشتر اوقات ما فقط صحبت دو نفر را می شنویم. ما دیل (لری هانکین، بریکینگ بد، والی را تلف شد)، پدربزرگ لیلی را از طریق یک پیام ویدئویی می بینیم. و بیل اوبرست جونیور (The Good Things Devils Do, Painkiller) صدای چاک، آخرین فردی که این شغل را بر عهده دارد را ارائه می دهد.

زیرنویس فیلم من صدای زمزمه درختان را می شنوم 2022 فیلم با پایانی به پایان می‌رسد که شخصیت‌های جدیدی از جمله پیتر (نیل، داروی تاریک) و هارالد (جان وانگدال آماس، آشیانه خون‌آشام‌ها، نفاریوس) را به نمایش می‌گذارد. خلاصه جالبی برای طرح I Hear the Trees Whispering است، اما می‌توانم آن را کمی تفرقه‌انگیز ببینم زیرا تا حدودی با آنچه قبلاً آمده است ناسازگار است.

زیرنویس I Hear the Trees Whispering 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس من صدای زمزمه درختان را می شنوم 2022 عاقلانه طرح خود را بیش از حد لازم کشیده نمی شود، I Hear the Trees Whispering را می شنوم هفتاد و هفت دقیقه شامل تیتراژ اجرا می شود. این فقط به اندازه‌ای طولانی است که داستانش را روایت کند و همه چیز را با یادداشتی که با توجه به فیلم‌های قبلی کارگردان انتظارش را نداشتم، جمع‌بندی کند. گالای در اینجا چیز متفاوتی را امتحان کرد و در بیشتر موارد تا زمانی کار می‌کند که برای سوزاندن آهسته مشکلی نداشته باشید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.