کد خبر : 203360
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 17:03

دانلود زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 با دو کودک شروع می شود که در جستجوی غاری هستند که گفته می شود آرزوهای خود را برآورده می کند. شخصی که آرزو می کند باید یک پیشکش بگذارد. با این حال، اگر کسی چیزی را بدون جا گذاشتن چیزی از غار بردارد، توسط یک موجود

دانلود زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 با دو کودک شروع می شود که در جستجوی غاری هستند که گفته می شود آرزوهای خود را برآورده می کند. شخصی که آرزو می کند باید یک پیشکش بگذارد. با این حال، اگر کسی چیزی را بدون جا گذاشتن چیزی از غار بردارد، توسط یک موجود فراطبیعی کشته خواهد شد. چنین سرنوشتی برای برادران پیش از نوجوانی در داخل غار رقم می خورد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 میک یک خرس عروسکی را می برد تا به دوین بدهد، زیرا او کمی علاقه مند شده است. دیوین وارد غار می شود اما آرزویی نمی کند، چیزی را پشت سر نمی گذارد یا چیزی نمی برد. بلافاصله پس از خروج، این سه نفر خود را تحت تعقیب روح بدخواه کوشمار (بیل بارنت) می یابند که به دنبال خون است. حالا، آنها یا باید تمام اقلام دزدیده شده را برگردانند یا راهی برای آرام کردن ظاهر پیدا کنند.

زیرنویس فیلم Hallowed Be Thy Name 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس Hallowed Be Thy Name 2020 بزرگترین مشکل Hallowed Be Thy Name، به استثنای پیش درآمد، این است که چگونه از همه چیز عبور می کند و حفره های طرح داستانی را دنبال می کند. و این یک فیلم کوتاه نیست و تقریباً 1 ساعت و 40 دقیقه است. این بدان معنا نیست که فیلم با سرعتی کاملاً تند حرکت می‌کند و یا بیش از حد طولانی به نظر می‌رسد. میک به دیوین کمک می‌کند تا قفسه‌اش را باز کند، درست قبل از اینکه اسکایلار و جود با هم جدا شوند (دوباره). پس از پرسیدن اینکه آیا او خوب است، دوست جدید خود را دعوت می کنند تا با آنها ناهار بخورند. او می پذیرد و اینجاست که اسکایلار از غار یاد می کند. میک چندان علاقه ای به رفتن ندارد، که اسکایلار را آزار می دهد. دوین نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند و همچنین تمایلی به رفتن ندارد.

زیرنویس Hallowed Be Thy Name 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم نامت درخشان باد 2020 او از هر دوی آنها عصبانی می شود و طوفان می زند. فراموش نکنید که دوین بهترین عملکرد را دارد. این نه تنها اولین روز او در مدرسه است، بلکه اولین روز کامل او در شهر است. او باید چمدانش را باز کند، تکالیفش را انجام دهد و به طور کلی حسی از محیط جدیدش پیدا کند. کاملاً منطقی است که او نمی خواهد زیاد معاشرت کند، مثلاً یک هفته. این بانوی تصادفی که به تازگی ملاقات کرده و از دست دوین عصبانی می شود که نمی خواهد روزش را در جستجوی غار تلف کند، احساس پوچی می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.