کد خبر : 87471
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 2:44

ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در بروجرد

ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در بروجرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح نیمه تمام بهداشتی بروجرد با بیش‌از ۶۰ درصد پیشرفت کاری در حال فعالیت است. عباس گودرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه پروژه نیمه‌تمام بهداشت و درمان دهکرد، خایان و ونایی را داشتیم که با پیگیری‌ها و کمک‌های وزارت بهداشت و دانشگاه

ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در بروجرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح نیمه تمام بهداشتی بروجرد با بیش‌از ۶۰ درصد پیشرفت کاری در حال فعالیت است.

عباس گودرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه پروژه نیمه‌تمام بهداشت و درمان دهکرد، خایان و ونایی را داشتیم که با پیگیری‌ها و کمک‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها فعال هستند و برنامه‌ریزی صورت گرفته اینگونه است که تا پایان شهریورماه پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم و نهایتاً مهرماه به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کار ساخت خانه بهداشت جهان آباد تمام شد اما مرکز درمانی آن در حد فونداسیون است که نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

گودرزی افزود: امیدواریم در حوزه درمان با پراکنش منطقی‌تری در سطح شهرستان‌ها و روستاها قدم‌های ارزشمندی را برداریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.