کد خبر : 87469
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 2:44

تکمیل چهاربانده الیگودرز به داران ۲۰۰ میلیارد نیاز دارد

تکمیل چهاربانده الیگودرز به داران ۲۰۰ میلیارد نیاز دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل چهاربانده الیگودرز به داران ۲۰۰ میلیارد نیاز دارد. محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با پروژه چهاربانده الیگودرز به داران، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان برای آن منظور شده است. وی با

تکمیل چهاربانده الیگودرز به داران ۲۰۰ میلیارد نیاز دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل چهاربانده الیگودرز به داران ۲۰۰ میلیارد نیاز دارد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با پروژه چهاربانده الیگودرز به داران، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان برای آن منظور شده است.

وی با اشاره به این‌که ساماندهی پارک شهر الیگودرز و تکمیل آن در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: ساماندهی رودخانه الیگودرز اعتبار لازم را دارد اما نیازمند ارائه یک طرح جامع با هدف استفاده گردشگری است.

خدابخشی ادامه داد: مجتمع گردشگری سد حوضیان با موانعی روبرو شده بود که با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه راه‌های روستایی تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر روستاهای بدون راه، مناطق صعب‌العبور نیز از  راه مناسب  بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان و در زمینه توسعه این بخش مهم و تأثیرگذار اقدامات بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به مردم انجام شده است.

خدابخشی بیان کرد: دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک به لرستان سفر خواهد کرد که بازدید از راه الیگودرز به  داران و مجموعه گردشگری سد حوضیان در دستورکار قرار خواهد گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.