کد خبر : 87473
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 2:44

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در لرستان

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در لرستان

ایسنا/لرستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح تداوم جبران و تثبیت آموزشی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در تابستان اجرا می‌شود. رقیه معتمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تداوم، جبران و تثبیت یادگیری را با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دارای اُفت تحصیلی، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه ملی،

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در لرستان

ایسنا/لرستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح تداوم جبران و تثبیت آموزشی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در تابستان اجرا می‌شود.

رقیه معتمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تداوم، جبران و تثبیت یادگیری را با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دارای اُفت تحصیلی، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه ملی، حکایت از دانش‌آموزان لازم‌التوجه، دیرآموز و کسانی که به هر دلیل فاقد دسترسی به آموزش مجازی در زیست بوم جدید بودند وافراد بدسرپرست یا بی‌سرپرست اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین کاهش اُفت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل به ویژه در پایه‌های اول و دوم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معتمدی بیان کرد: این طرح با مشارکت و همراهی بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان  افزود: طی این طرح در دوره پیش دبستانی ۴۵۰۰ دانش‌آموز را ثبت نام کرده و آن‌ها را به صورت رایگان آموزش خواهیم داد و در دوره ابتدایی پیش بینی می‌کنیم ۵۹۰۰ دانش‌آموز باسطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول در این طرح دوره ببینند.

وی تصرح کرد: بعد از شش هفته آموزشی در شهریورماه ارزشیابی مجدد از این دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.