کد خبر : 204886
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 آذر 1401 - 12:00

نقد و بررسی سریال Tulsa King 2022

نقد و بررسی سریال Tulsa King 2022

زیرنویس Tulsa King 2022 یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط تیلور شریدان و با نمایش ترنس وینتر برای Paramount+ ساخته شده است. سیلوستر استالونه در این سریال نقش آفرینی می کند و اولین نقش اصلی او در یک سریال تلویزیونی فیلمنامه ای است. استالونه نقش یک کاپوی مافیایی را بازی می‌کند که

زیرنویس Tulsa King 2022 یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط تیلور شریدان و با نمایش ترنس وینتر برای Paramount+ ساخته شده است. سیلوستر استالونه در این سریال نقش آفرینی می کند و اولین نقش اصلی او در یک سریال تلویزیونی فیلمنامه ای است. استالونه نقش یک کاپوی مافیایی را بازی می‌کند که به تازگی از زندان خارج شده و به تولسا، اوکلاهاما فرستاده می‌شود و در آنجا تلاش می‌کند تا یک سازمان جنایتکار را راه‌اندازی کند. در 13 نوامبر 2022 برای اولین بار پخش شد.

 

 

دوایت “ژنرال” مانفردی یک کاپوی مافیای نیویورک است که به تازگی حکم 25 سال زندان را به پایان رسانده است. پس از آزادی، رئیسش او را به تولسا، اوکلاهاما می فرستد تا عملیات جنایی را در آنجا برقرار کند. ژنرال که کسی را در منطقه نمی شناسد، به دنبال خدمه جدیدی برای کمک به ایجاد امپراتوری خود می گردد.

 

دوایت مانفردی 25 سال پس از ارتکاب قتل برای خانواده جنایتکار اینورنیزی در نیویورک از زندان آزاد می شود. با وجود ساکت ماندن برای محافظت از رئیس پیت «راک» اینورنیزی و پسرش دون چارلز «چیکی» اینورنیزی، به دوایت گفته می‌شود که به تولسا برود زیرا خانواده هیچ چشم‌اندازی برای او در نیویورک ندارند. دوایت به تولسا می رسد و به سرعت با راننده تاکسی به نام تایسون دوست می شود. دوایت پس از اطلاع از اینکه علف های هرز به طور قانونی در یک داروخانه محلی فروخته می شود، “محافظت” را به مالک، لارنس “بوهدی” گایگرمن ارائه می دهد. در حالی که دوایت به برقراری تماس در تولسا و ایجاد پایگاه عملیات خود ادامه می دهد، یک افسر پلیس FBI را از حضور او آگاه می کند.

 

 

وب‌سایت جمع‌آوری بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس 40 بررسی، 78 درصد تایید و میانگین امتیاز 6.5/10 را گزارش کرده است. نظر منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «کمدی کهنه تولسا کینگ گاهی اوقات شبیه سفارش اسپاگتی با مارینارا و درعوض گرفتن نودل تخم‌مرغی و سس گوجه فرنگی است، اما سیلوستر استالونه همچنان با جذابیت بی‌نظیر خود به صفحه نمایش فرمان می‌دهد.» در متاکریتیک، بر اساس 28 منتقد، میانگین وزنی 65 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

جیمز دلینگ‌پول، که در «تماشاگر» می‌نویسد، از خود می‌پرسد که «مخاطب چقدر باید از نظر اخلاقی منحرف باشد تا شخصیتی را ریشه‌یابی کند که هدف اصلی‌اش تبدیل جایی نسبتاً شیرین و معصومانه به حفره‌ای شهری دیگر است؟» و نوشت که “این ظن نگران کننده ایجاد می شود که از نوستالژی درک شده ما برای استالونه خواسته می شود تا تمام کارهای سنگین را در اینجا انجام دهد.” او نتیجه گرفت که «نویسندگان تیلور شریدان و ترنس وینتر می‌توانستند از همه اینها در خط داستانی استفاده کنند که طعم بدی در دهان باقی نمی‌گذارد».   

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.