کد خبر : 144964
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 11:57

شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل جوان است

شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل جوان است

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، گفت: شهید صیاد شیرازی به عنوان یک دانش آموخته مکتب ولایت، متعلق به تمام ملت ایران است و باید نسل جوان این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، امیر سعید اثنی عشری امروز(21 فروردین) در مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که در

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، گفت: شهید صیاد شیرازی به عنوان یک دانش آموخته مکتب ولایت، متعلق به تمام ملت ایران است و باید نسل جوان این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، امیر سعید اثنی عشری امروز(21 فروردین) در مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه بحث ایثار و شهادت بسیار مورد تاکید است، اظهار کرد: ایثار و شهادت ریشه در اعتقادات ما دارد که نشات گرفته از واقعه عاشورا، جانفشانی امام حسین(ع) و یاران ایشان است.

وی در ادامه افزود: ایثار و شهادت جزء راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است که باید مورد تایید همگانی قرار بگیرد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، با اشاره به سالروز شهید صیاد شیرازی، تصریح کرد: وی نیاز به معرفی ندارد چرا که این شهید در زمان حیات خود، فردی مومن و متعد، ولایت مدار، برخوردار از دانش نظامی و مسئولیت پذیر بوده است.

اثنی عشری گفت: شهید صیاد شیرازی دقت و نظم خاصی در انجام امور داشت و همواره مصالح و منافع ملی را بر همه چیز ترجیح می‌داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی صیاد شیرازی، عنوان کرد: ویژگی اخلاقی و مدیریتی صیاد شیرازی به نسل جوان کمک خواهد کرد که یاد و خاطره این شهید بزرگوار در طول تاریخ به نسل های مختلف منتقل شود و برای همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی به عنوان یک دانش آموخته مکتب ولایت، متعلق به تمام ملت ایران است و مردم ایران اسلامی، شجاعت، رشادت و ایثارگری های وی را هیچگاه فراموش نخواهند کرد .منبع: ايسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.