کد خبر : 145097
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 12:22

مهاجری: سال بعد برای سهمیه می جنگیم/ دخسوس می‌خواهد بماند

مهاجری: سال بعد برای سهمیه می جنگیم/ دخسوس می‌خواهد بماند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی معتقد است تیمش در لیگ نوزدهم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد جنگید. به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: بازی فردا برای تیمی مثل ماشین‌سازی که در میانه جدول است، بازی سختی است زیرا نه

مهاجری: سال بعد برای سهمیه می جنگیم/ دخسوس می‌خواهد بماند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی معتقد است تیمش در لیگ نوزدهم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد جنگید.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: بازی فردا برای تیمی مثل ماشین‌سازی که در میانه جدول است، بازی سختی است زیرا نه دغدغه سهمیه داریم و نه به لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و به هر بازی به چشم فینال نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: نساجی تیم منسجمی است و با مجید جلالی بهتر شده است و فرصت غفلت مقابل این تیم را نداریم زیرا باعث می‌شود تنبیه شویم. بردن بازی فردا سخت است اما مک می‌کند شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. نتایج ما درخور نوع بازی ما نیست زیرا فوتبال زیبایی ارائه می‌دهیم. حضور هواداران باعث دلگرمی ما می‌شود. حدود ۱۲ سال پیش تراکتورسازی وضعیتی مثل الان ماشین‌سازی داشت و تازه لیگ برتری شده بود. ماشین‌سازی قدمت زیادی دارد اما اکنون تیم تازه شکل گرفته‌ای است و نیاز به حمایت هواداران داریم.

مهاجری اضافه کرد: در طول هفته گذشته بازیکنان به ما روحیه داده‌اند که این اتفاقی نادر است. در دیدار برابر فولاد بازی خوبی ارائه دادیم اما یک لحظه غفلت باعث شد که جریمه شویم. این خوب بازی کردن و نتیجه نگرفتن ممکن است ما را دچار مشکل کنند. البته ما سعی می‌کنیم روحیه خود را حفظ کنیم. صحبت‌هایی را برای سال آینده با مدیریت باشگاه انجامم داده‌ایم و به احتمال زیاد برای سال آینده تیمی را ببندیم که به دنبال کسب سهمیه باشد. اکنون دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانند سال آینده به ما کمک کنند و گروهی را مامور کرده‌ایم تا روی بازیکنان لیگ یکی بررسی‌هایی داشته باشیم. اولویت بعدی ما هم حفظ بازیکنان تیم است. در ابتدای فصل دخسوس روحیه خوبی نداشت و گل‌های بدی می‌خورد اما اکنون تبدیل به بهترین بازیکنان تیم شده است و او و باشگاه تمایل به ادامه همکاری دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.