کد خبر : 118725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 20:36

تبدیل اردبیل به قطب هنرهای نمایشی مدیون اصحاب رسانه و هنر است

تبدیل اردبیل به قطب هنرهای نمایشی مدیون اصحاب رسانه و هنر است

ایسنا/اردبیل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اگر امروز اردبیل را یکی از قطب‌های مطرح در عرصه هنرهای نمایشی کشور می‌دانیم، این امر مدیون اصحاب هنر و رسانه این استان است. سعید نوریان سوم آذرماه فعالیت‌های زنده‌یاد مجید واحدی‌زاده را جهت معرفی ظرفیت تئاتر اردبیل در سطح ملی و فراملی

تبدیل اردبیل به قطب هنرهای نمایشی مدیون اصحاب رسانه و هنر است

ایسنا/اردبیل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اگر امروز اردبیل را یکی از قطب‌های مطرح در عرصه هنرهای نمایشی کشور می‌دانیم، این امر مدیون اصحاب هنر و رسانه این استان است.

سعید نوریان سوم آذرماه فعالیت‌های زنده‌یاد مجید واحدی‌زاده را جهت معرفی ظرفیت تئاتر اردبیل در سطح ملی و فراملی را یادآور شد و افزود: همین تئاتر با ظرفیت‌های موجودش نقش مهمی در تسکین آلام بشری دارد و نشان‌دهنده ژرفای تمدن و مدنیت منطقه است.

وی بیان کرد: باتوجه‌به بهبود وضعیت استان اردبیل از نظر شیوع ویروس کرونا از اجراهای عمومی غافل نیستیم و موضوع به جد پیگیری می‌شود، چنان که یکی از شرایط حضور در جشنواره نیز اجرای عمومی بوده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اهمیت آموزش در کنار برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: نخستین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل به کارگاه آموزشی اختصاص می‌یابد و برای اولین‌بار به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی معتبری اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به چاپ ۴ عنوان کتاب از نویسندگان عرصه هنرهای نمایشی استان اردبیل اضافه کرد: پنجمین کتاب نیز در این دوره با عنوان خط اول پس از پایان جشنواره به چاپ خواهد رسید.

به گفته نوریان، در راستای ترغیب مردم به بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت هنر تئاتر ورود به سالن‌های نمایش بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه هفتم آذرماه در محل تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.