کد خبر : 118891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 21:04

اجلاسیه‌ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد

اجلاسیه‌ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد

ایسنا/ایلام اجلاسیه‌ی شهدای ورزشکار ذیل کنگره‌ی گرامیداشت 3000 شهید والا مقام استان ایلام برگزار شد. «مظفر علیشائی» ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام،  در این اجلاسیه اظهار کرد: در کل کشور 5000 شهید ورزشکار شناسایی شده و اخیرا اسامی شهدای ورزشکار استان شناسایی شده و یادواره‌هایی نیز برگزار شده و امسال نیز این مراسم در

اجلاسیه‌ی شهدای ورزشکار ایلام برگزار شد

ایسنا/ایلام اجلاسیه‌ی شهدای ورزشکار ذیل کنگره‌ی گرامیداشت 3000 شهید والا مقام استان ایلام برگزار شد.

«مظفر علیشائی» ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام،  در این اجلاسیه اظهار کرد: در کل کشور 5000 شهید ورزشکار شناسایی شده و اخیرا اسامی شهدای ورزشکار استان شناسایی شده و یادواره‌هایی نیز برگزار شده و امسال نیز این مراسم در قالب کنگره 3000 شهید استان برگزار می‌شود.

وی گفت: رشد  و اعتلای امروز جامعه مدیون خون شهیدانی است که امروز در قبال آنان وظیفه داریم و بایر یاد این عزیزان را گرامی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: ولایتمداری و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و حفاظت از تمامیت ارضی را از جمله وصایای شهیدان والا مقام است و همه ما موظف هستیم به این وصایا متعهد باشیم.

علیشائی ضمن قدردانی از حضور هیئت‌های ورزشی در این اجلاسیه ، گفت: ورزشکاران امروز راه شهیدان دفاع مقدس را ادامه خواهند داد و در میادین ورزشی نام عزیز ایران را سربلند خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، روز پنج شنبه چهار آذرماه اجلاسیه عشایر ، شنبه شش آذرماه اجلاسیه دانشجویی واساتید ، یک شنبه هفتم آذرماه اجلاسیه زنان، دوشنبه هشتم آذرماه اجلاسیه دانش آموزی و فرهنگیان ، سه شنبه ۹ آذرماه اجلاسیه طلاب و روحانیون، چهارشنبه ۱۰ آذرماه اجلاسیه رزمندگان وایثارگران و پنج شنبه ۱۱ آذرماه اجلاسیه نهایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.