کد خبر : 90385
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 20:16

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد. به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ظهر شنبه ۲۶ تیر ماه در بازدید از اداره تامین اجتماعی شهرستان های قرچک ، ورامین و پیشوا

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ظهر شنبه ۲۶ تیر ماه در بازدید از اداره تامین اجتماعی شهرستان های قرچک ، ورامین و پیشوا به مناسبت سالروز تامین اجتماعی اظهار کرد: در کشور حدود ۱۴ میلیون ایرانی و بیش از ۳۰ هزار نفر در شهرستان قرچک تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که همین امر لزوم خدمات مناسب به افراد تحت پوشش را دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود شهرک صنعتی قرچک و سکونت کارگران در قرچک تامین اجتماعی باید در این شهرستان به فکر افزایش خدمات درمانی و ساخت بیمارستان باشند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس افزود: ساخت کلینیک در قرچک در مرحله اختصاص بودجه است و چندین بار با مسئولان اداره تامین اجتماعی استان گفت‌وگو شده است و نیازمند پیگیری های بیشتر است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا بیان کرد: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در قرچک نیز باید توسط مسئولان سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وجود شهرک‌های صنعتی خیرآباد ، چرمشهر ، سالاریه و جوادآباد در ورامین و سایر شهرهای اطراف نشان از وجود افرا بسیار تحت پوشش تأمین اجتماعی در ورامین دارد و خدمات تأمین اجتماعی بسیار برای جامعه اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی را اختصاص بدهد.

نوش آبادی خاطر نشان کرد: بعد از آموزش و پرورش بیشترین افراد تحت پوشش به سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و کوچک‌ترین خلل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی می‌توان تبعات خاص خود در جامعه را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.