کد خبر : 90958
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 22:24

تولید و پخش ۵۰ برنامه آموزشی در استادیو کشاورز اردبیل

تولید و پخش ۵۰ برنامه آموزشی در استادیو کشاورز اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید و پخش ۵۰ برنامه آموزشی در فصل تابستان در استادیو کشاورز اردبیل خبر داد. خلیل نیکشاد ۲۶ تیر در مراسم آغاز به کار استادیو کشاورز در اردبیل از این رخداد به عنوان برنامه مهم رسانه‌ای در سطح استان یاد کرد و گفت: راه‌اندازی رسمی برنامه‌های اینترنتی کشاورزی

تولید و پخش ۵۰ برنامه آموزشی در استادیو کشاورز اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید و پخش ۵۰ برنامه آموزشی در فصل تابستان در استادیو کشاورز اردبیل خبر داد.

خلیل نیکشاد ۲۶ تیر در مراسم آغاز به کار استادیو کشاورز در اردبیل از این رخداد به عنوان برنامه مهم رسانه‌ای در سطح استان یاد کرد و گفت: راه‌اندازی رسمی برنامه‌های اینترنتی کشاورزی در استان اردبیل اقدامی مبارک و مهم است که در همه حوزه‌ها برای بهره‌برداران و کشاورزان نظیر تغذیه، باغبانی، شیلات، علوم دامی و… تأثیرگذار خواهد بود.

وی راه‌اندازی رسمی استادیو کشاورز سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل را پرخیر و برکت توصیف کرد و افزود: مدیریت ترویج کشاورزی سازمان بهتر است صدای کشاورزان و بهره‌برداران را از این طریق به گوش مسئولان برساند تا دغدغه‌ها و نیازمندی‌های آنها به موقع رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با تاکید بر اینکه آخرین حلقه ارتباط با بهره‌برداران مروجین هستند، اظهار کرد: در صورت راهنمایی درست ظرفیت‌های این بخش و سایر بخش‌ها می‌تواند مورد استفاده و بهره‌برداری درست قرار گیرد.

نیکشاد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روش‌های متنوعی در بخش آموزش، ترویج، انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی برای بیش از ۱۲۰ هزار بهره‌بردار این بخش وجود دارد که با سطوح آگاهی و دانش متفاوت برنامه‌ریزی در این زمینه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی و تلاشمان بر این است تا با بهره‌گیری از اهل فن، خبرگان، صاحب نظران بخش کشاورزی و همچنین تجربیات کشاورزان نمونه با استفاده از ظرفیت استادیو کشاورز بتوانیم آخرین یافته‌ها و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی را به فعالان این حوزه منتقل کنیم.

نیکشاد اضافه کرد: برای گذر از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن نیازمند ارتقا دانش و انتقال یافته‌ها به مزارع کشاورزان هستیم که این استادیو می‌تواند زیرساختی مناسب در دستیابی به این امر باشد.

وی با بیان اینکه با استفاده از این ظرفیت ارتقا دانش و مهارت کشاورزان استان به وجود می‌آورد، ادامه داد: استفاده هر چه بیشتر و بهتر از فضای مجازی و نیز تولید برنامه‌های موضوع‌محور در این راستا هدف‌گذاری شده است.

نیکشاد قابلیت تولید و ضبط برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متنوع را در این استادیو یادآور شد و بیان کرد: قرار است ۵۰ برنامه آموزشی تا پایان تابستان امسال از طریق این استادیو برنامه‌ریزی و عملیاتی شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: روش‌های مقابله با آفات و بیماری‌ها، ترویج شیوه‌های درست آبیاری، استفاده بهنگام از کود و سموم، مقابله با سرمازدگی، نحوه تاب‌آوری در سال‌های خشکسالی به همراه باغبانی صحیح و آموزش اصولی در پرورش دام و طیور، زنبورداری و شیلات از جمله آموزش‌هایی است که برای پخش از این استادیو برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه به صورت منظم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از طریق شبکه تلویزیون اینترنتی برکت و شبکه اجتماعی تاک قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.