کد خبر : 90421
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 20:22

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیتی برای تقویت بنیه علمی است

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیتی برای تقویت بنیه علمی است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد بروجرد ظرفیتی برای تقویت بنیه علمی است. فاطمه مقصودی در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد بروجرد که امروز ۲۶ تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد بروجرد ظرفیتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت بنیه علمی است. وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد بروجرد یکی

دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیتی برای تقویت بنیه علمی است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد بروجرد ظرفیتی برای تقویت بنیه علمی است.

فاطمه مقصودی در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد بروجرد که امروز ۲۶ تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد بروجرد ظرفیتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت بنیه علمی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد بروجرد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از مسائلی که از ظرفیت آن می‌کاهد باید پرهیز شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باید مسیر نخبه باورانه را طی کند تا از نظر دینی، علمی و فرهنگی به نقطه مدنظر برسد.

مقصودی اضافه کرد: دانشگاه آزاد بروجرد در کل کشور خوشنام است، دانشگاه محل ابراز ایده‌ها و عقاید است و باید محل گفتمان باشد و مدت‌هاست شاهد هستیم که این اتفاقات کمتر رخ داده و امیدواریم با دانشجویان و هیات علمی ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری بر این است که در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود، بیان کرد: باید به تکامل دانشگاه آزاد توجه داشته باشیم که تکامل دانشگاه باعث تکامل در جامعه می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: دانشگاه باید محل گفتمان و ابراز نظریات باشد و در جهت آموزش و تقویت فرهنگ قدم بردارد زیرا به تقویت فرهنگ نیاز داریم و ایده‌هایی که در دانشگاه ارائه می‌دهد تا مسائلی که جامعه درگیر است را درمان کنیم و به مقاصد و اهدافی که داریم برسیم.

مقصودی اظهار کرد: دانشگاه‌ها نباید سیاسی و بسته شوند و نباید از اهداف انقلاب فاصله بگیرند و در جهت تقویت این‌ها و نزدیک کردن آن‌ها به تراز انقلاب باید تلاش کرد، در گام دوم انقلاب هستیم و برای رفع مشکلات باید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از اساتید نخبه و توانمندی برخوردار است و باید کمک شود این مجموعه عظیم که سرمایه انقلاب اسلامی است در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی و مدنظر ارزش‌های انقلاب پیش برود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.