کد خبر : 90733
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 21:49

اسکان ۷۶ آسیب دیده از سیلاب در سیستان و بلوچستان

اسکان ۷۶ آسیب دیده از سیلاب در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶ آسیب دیده سیلاب چند روز اخیر در جنوب استان توسط نیروهای هلال احمر در چادر اسکان اضطراری داده شدند. به گزارش ایسنا علیرضا میربهاءالدین اظهارکرد: نیروهای این جمعیت با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان در حال آماده باش

اسکان ۷۶ آسیب دیده از سیلاب در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶ آسیب دیده سیلاب چند روز اخیر در جنوب استان توسط نیروهای هلال احمر در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایسنا علیرضا میربهاءالدین اظهارکرد: نیروهای این جمعیت با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان در حال آماده باش در آمدند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از بروز مشکل برای هم استانی‌های گرامی ساکن در چادرهای امدادی،۱۸ تخته موکت، ۴۰  تخته پتو و ۳۰ کیلوگرم نایلون در بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۹ روستا در شهرستان‌های سرباز، چابهار، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر و فنوج درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که توسط ۴۱ نجاتگر در قالب ۱۰  تیم عملیاتی و بکارگیری ۶ خودرو امدادی و عملیاتی امدادرسانی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش در آماده باش است و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان احتمالی را  در هر زمان و مکان دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.