کد خبر : 208953
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:26

Motorola Razr 40 Ultra و Edge 40 Neo اکنون در رنگ سال 2024 پنتون در دسترس هستند

Motorola Razr 40 Ultra و Edge 40 Neo اکنون در رنگ سال 2024 پنتون در دسترس هستند

به گزارش خبر سیگنال و به نقل از گسمارنا امروز موتورولا رنگ جدیدی را به گوشی‌های هوشمند Razr 40 Ultra (معروف به Razr+ در ایالات متحده) و Edge 40 Neo اضافه کرده است. این هلو Fuzz نام دارد و رنگ سال 2024 پنتون است. بنابراین، موتورولا به همکاری خود با پنتون ادامه می دهد، که طی

Motorola Razr 40 Ultra / Razr+ in Peach Fuzz

به گزارش خبر سیگنال و به نقل از گسمارنا امروز موتورولا رنگ جدیدی را به گوشی‌های هوشمند Razr 40 Ultra (معروف به Razr+ در ایالات متحده) و Edge 40 Neo اضافه کرده است. این هلو Fuzz نام دارد و رنگ سال 2024 پنتون است. بنابراین، موتورولا به همکاری خود با پنتون ادامه می دهد، که طی چند سال گذشته شاهد عرضه گوشی هایی در رنگ های بسیار منحصر به فرد بوده است.

هلو Fuzz تفاوتی ندارد. این به عنوان “رنگ هلویی ملایم مخملی”، با “جوهر دنج و لطیف که مظهر احساس با هم بودن، اجتماع و همکاری است” توصیف شده است. حتما چرا که نه. گوشی‌های موتورولا فوق‌الذکر، Peach Fuzz را با روکش چرم گیاهی زیبا دریافت می‌کنند.

هلو Fuzz Razr 40 Ultra و Edge 40 Neo با خواهر و برادرهای غیر هلو Fuzz-y خود یکسان هستند، تنها تفاوت در اینجا رنگ است. قیمت نیز یکسان است – همانطور که در ایالات متحده دیده می شود، جایی که موتورولا در حال حاضر Razr+ را در این رنگ جدید با همان 699.99 دلاری که برای بقیه قیمت ها دریافت می کند، ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.