کد خبر : 208727
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 18:16

40 پروژه زیربنایی در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا می‌شود

40 پروژه زیربنایی در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری گفت: در سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها با اعتباری بیش از 5 هزار و 700 میلیارد در شهرک‌ها و  نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این اعتبارات یاد شده

40 پروژه زیربنایی در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری گفت: در سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها با اعتباری بیش از 5 هزار و 700 میلیارد در شهرک‌ها و  نواحی صنعتی تابعه استان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این اعتبارات یاد شده برای خرید ماشین آتش‌نشانی، اجرای پروژه‌های شبکه‌های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست‌های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.