کد خبر : 208632
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 17:41

دستگیری کلاهبردار 600 میلیارد ریالی در ملایر

دستگیری کلاهبردار 600 میلیارد ریالی در ملایر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  سردار سلمان امیری افزود: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در زمینه فروش مبل و منبت با استفاده از اعتماد سوژه های خود بررسی موضوع در

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار 600 میلیارد ریالی در ملایر

 سردار سلمان امیری افزود: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در زمینه فروش مبل و منبت با استفاده از اعتماد سوژه های خود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهم که دارای پرونده های مختلف قضائی و حقوقی بود، سرمایه بسیاری از افراد را از طریق فریب و کلاهبرداری به نفع خود تصاحب کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در این راستا با به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار امیری تصریح کرد: شهروندان قبل از هر گونه فعالیت اقتصادی با افراد ناشناس، ابتدا از صحت کاری طرف مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

 

منبع: ايلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.