کد خبر : 142365
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:34

اشتغال و درمان دو موضوع مهم بنیاد شهید در سال ۹۸ است

اشتغال و درمان دو موضوع مهم بنیاد شهید در سال ۹۸ است

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و درمان را دو اولویت مهم برای جامعه‌ی هدف بیان کرد . به گزارش ایسنا، «محمود پاکدل» در مراسم سلوک صابران که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری استان ایلام، برگزار شد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و درمان را دو اولویت مهم برای جامعه‌ی هدف بیان کرد .

به گزارش ایسنا، «محمود پاکدل» در مراسم سلوک صابران که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری استان ایلام، برگزار شد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، ناجوانمردانه، علیه جوانان این مرز و بوم از موادی استفاده کردند که حتی خودشان از درمان آن عاجز هستند و هنوز تعداد زیادی زیادی از جانبازهای شیمیایی برای تردد در شهر باید کپسول‌های اکسیژن را به همراه داشته باشند که این سند خواری زبونی دشمن است.

وی گفت: انقلابی ملت ایران ادامه دهنده راه عاشورا و کربلا است و شماها برای حفظ این انقلاب عاشورا و کربلا را تکرار کردند و در این مسیر رزمندگان ۱۳ ساله ما از قاسم بن الحسن و پیرمردان ما از حبیب بن مظاهر تبعیت کردند.

پاکدل گفت: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دسیسه‌های مختلفی از تحریم تا جنگ هشت ساله را بر مردم ایران تحمیل کردند و امروز در آستانه میلاد امام حسین و روز پاسدار وزارت خارجه آمریکا اقدام مذبوحانه دیگری انجام داد و سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثار گران ادامه داد: قطعاً بدانید آمریکا و دشمنان ما بیشترین آسیب را از این ناحیه خوردند و آمریکا متوجه شد که سپاه پاسداران نه تنها محبوبیتش در بین مردم ایران زیاد است بلکه این محبوبیت به کشورهای دیگر هم بیشتر خواهد شد.

پاکدل گفت: بنیاد شهید و امر ایثار گران با تحت پوشش قرار دادن ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان خدماتی در چهار چوب قوانین از جمله قانون جامع ایثار گران و احکام قانون برنامه ششم برای افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اشتغال و درمان دو موضوع مهم ابلاغی برای سال ۹۸ در رابطه با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.