کد خبر : 113333
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 21:59

همکاری ۸۷ درصد صنوف غیرضروری مشهد با ستاد پیشگیری از کرونا

همکاری ۸۷ درصد صنوف غیرضروری مشهد با ستاد پیشگیری از کرونا

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در شهرستان مشهد دارای پروانه کسب هستند که ۸۷ درصد این صنوف غیر ضروری با تعطیلی واحدهای خود در این مدت با ستاد همکاری و همراهی داشته‌اند. سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان، اظهار کرد: بیش

همکاری ۸۷ درصد صنوف غیرضروری مشهد با ستاد پیشگیری از کرونا

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در شهرستان مشهد دارای پروانه کسب هستند که ۸۷ درصد این صنوف غیر ضروری با تعطیلی واحدهای خود در این مدت با ستاد همکاری و همراهی داشته‌اند.

سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان، اظهار کرد: بیش از  ۱۰۰ هزار واحد صنفی در شهرستان مشهد دارای پروانه کسب هستند که ۸۷ درصد این صنوف غیر ضروری با تعطیلی واحدهای خود در این مدت همکاری و همراهی تحسین‌برانگیزی با ستاد داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مشهد، وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان مشهد بازدیدهای میدانی مستمر توسط بازرسان اصناف و اداره اماکن صورت گرفته که با تذکر به واحدهای صنفی غیر ضرور و پلمپ تعداد اندکی از آنها همراه بوده است.

گفتنی است سی و چهارمین جلسه ستاد  پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان مشهد به ریاست محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد و با حضور معاونین فرماندار، معاون اداره کل صمت، رئیس اتاق اصناف مشهد، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی و رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.