کد خبر : 69875
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 آبان 1400 - 0:22

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای شهرستان مریوان ضروری است

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای شهرستان مریوان ضروری است

  شهردار مریوان گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های نمایشی در زریوار برای کمک به اجرای برنامه‌ها در سال‌های بعدی از دیگر نیازها در این شهرستان است. آراس قاسمی‌پور امروز (10 آبان) در اختتامیه پانزدهمین دوره تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: بازیگران با اجراهای نمایشی بسیار زیبا و جذابی خود طی این چند روز بسیاری از مشکلات

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای شهرستان مریوان ضروری است

  شهردار مریوان گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های نمایشی در زریوار برای کمک به اجرای برنامه‌ها در سال‌های بعدی از دیگر نیازها در این شهرستان است.

آراس قاسمی‌پور امروز (10 آبان) در اختتامیه پانزدهمین دوره تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: بازیگران با اجراهای نمایشی بسیار زیبا و جذابی خود طی این چند روز بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را به مسئولین گوشزد کردند.
وی عنوان با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی با زندگی مریوانی‌ها عجین شده است، عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌ها در کاربردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی موثر است.
قاسمی‌پور بیان کرد: انتظار داریم مسئولان استانی، مسئولان مریوانی را در بحث زیر ساخت‌های فرهنگی یاری کنند تا بتوانیم ذر سال آینده پلاتو مریوان را افتتاح و از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی در ادامه به وضعیت دریاچه زریبار اشاره کرد و افزود: دریاچه زریوار نگین غرب کشور است، کمک به حفظ زریوار به عنوان نگین غرب کشور و ایجاد زیرساخت‌های لازم در آن نیازمند حمایت‌های استانی است.
قاسمی‌پور یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌های نمایشی در زریوار برای کمک به اجرای برنامه‌ها در سال‌های بعدی از دیگر نیازها در این شهرستان است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.