کد خبر : 62757
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 15:28

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

نماینده مردم ممسنی در مجلس گفت: تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می‌طبد در سفرهای رئیس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه‌ای مدنظر قرار گیرند.  مجید انصاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

نماینده مردم ممسنی در مجلس گفت: تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می‌طبد در سفرهای رئیس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه‌ای مدنظر قرار گیرند.

 مجید انصاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به اهمیت تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و متوسط جامعه که توجه به کانون برنامه ریزی مبتنی بر عدالت و پیشرفت را برجسته و بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده و متنوع مردمی را موجه می‌کند و با هدایت موضوع به سمت تحلیل واقع‌بینانه از وضع موجود و طراحی و چشم‌انداز آینده مطلوب در کنار برنامه‌ریزی در چارچوب ظرفیت‌های ساختاری، مالی و انسانی، بی شک به تحول خواهی متکی بر  شعارهای اصیل انقلاب اسلامی منتهی خواهد شد.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سفر دولتمردان به استان فارس گفت: مصوبات با رویکرد عملیاتی قابل تحقق خواهد بود. از یک واقعیت دیگر هم نباید غفلت کرد که هم وجهه همت قراردادن تجلی و واقعی کردن پیامدهای این سفرها حائز اهمیت است و هم با توجه به رویکردهای مردمی کردن اقتصاد، تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می‌طبد در این سفرها مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه‌ای مدنظر قرار گیرند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز دولت بر انجام پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام واعتبارات سفرها، فاصله مناطق برخوردار با مناطق کمتر توسعه یافته افزایش خواهد داد و منجر به نابرابری بیشتری خواهد شد. این ماجرا در نقطه مقابل اهداف و رویکردهای دولت است.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه‌اش گفت: در عین به فرجام رسیدن عملیات اجرایی و پروژه‌های در آستانه تکمیل می‌طلبد اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد چرا که نوع رویکردهای برخی از دولت‌های گذشته علیه این مناطق بوده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.