کد خبر : 6849
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 - 1:04

ناوگروه آذربایجان در بندرانزلی پهلو گرفت

ناوگروه آذربایجان در بندرانزلی پهلو گرفت

 ناوگروه جمهوری آذربایجان امروز برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام دریا با ۶۶ نفر از کارکنانش وارد بندرانزلی شد. ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا که با میزبانی بندرانزلی و با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان با هدف تحکیم صلح و دوستی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات حدود

ناوگروه آذربایجان در بندرانزلی پهلو گرفت

 ناوگروه جمهوری آذربایجان امروز برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام دریا با ۶۶ نفر از کارکنانش وارد بندرانزلی شد.

ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا که با میزبانی بندرانزلی و با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان با هدف تحکیم صلح و دوستی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات حدود ۴۰۰ ورزشکار در بخش شناوری، تیر اندازی سطحی و هوایی، مهار بویه و کنترل صدمات با هم رقابت می‌کنند.
امروز ناوگروه آذربایجان امروز به عنوان دومین گروه شرکت کننده در این مسابقات وارد آب‌های ایران شد، ناو گروه آذربایجان با دو فروند شناورG۱۲۲  و G۱۲۴  در این دور از مسابقات شرکت می‌کند.
ناوهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» کشور قزاقزستان، نخستین ناوگروهایی بودند که ۴۸ ساعت گذشته برای شرکت در این مسابقات به انزلی وارد شدند.
ناوهای «ولگا دونسک» و «ماخاچکالا» کشور روسیه هم با ۱۰۶ نفر، روزهای آتی وارد آب‌های داخلی کشورمان در بندارنزلی خواهند شد.
گفتنی است؛ جام دریا در دو مرحله «دریا و ساحل» برگزار خواهد شد که بندرانزلی میزبان رقابت‌های شناوری و بندرچابهار میزبان مسابقات غواصی است. ششمین دوره مسابقات جام دریا از دوم شهریور به مدت ۲۵ روز برگزار خواهد شد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.