اعطای ۵ خدمت به شرکتهای خلاق برای توسعه بازار داخلی
شرکتهای خلاق برای گسترش بازار محصولات خود در داخل کشور پنج بسته حمایتی دریافت میکنند تا با استفاده از آن مسیر تجاریسازی محصولات هموار شود. در حال حاضر روشهای نوینی برای توسعه بازار محصولات خلاق و دانش بنیان وجود دارد. آشنایی شرکتهای خلاق و صنایع فرهنگی با این روشها میتواند گامی برای رونق بازار آنها
شرکتهای خلاق برای گسترش بازار محصولات خود در داخل کشور پنج بسته حمایتی دریافت میکنند تا با استفاده از آن مسیر تجاریسازی محصولات هموار شود.
در حال حاضر روشهای نوینی برای توسعه بازار محصولات خلاق و دانش بنیان وجود دارد. آشنایی شرکتهای خلاق و صنایع فرهنگی با این روشها میتواند گامی برای رونق بازار آنها باشد. دبیرخانه زیست بوم شرکتهای خلاق با ارائه بسته حمایتی بخشی از این نیاز شرکتها را رفع می کند.
در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰۰ شرکت خلاق در زیست بوم فناوری و نوآوری فعال هستند که با استفاده از این خدمات میتوانند برای توسعه فروش محصول خود اقدام کنند.
بازاریابی دیجیتال یکی از این خدمات است. شرکتهای متقاضی میتوانند خدمات این حوزه را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت کنند. خدمت بعدی مربوط به رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات است. در این بخش به شرکتها مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی داده میشود.
همچنین شرکتهای خلاق برای گسترش بازار خود در داخل در زمینه مشاوره بازاریابی و فروش هم حمایت میشوند. در این بخش شرکتها با مواردی مانند تحلیل بازار هدف، کانالهای فروش، برندسازی و استراتژیهای ورود به بازار آشنا میشوند.
به نقل از معاونت علمی ریاستجمهوری، مشاوره قیمت گذاری محصول و مشاوره بازاریابی دیجیتال خدمات دیگری هستند که به این شرکتها ارائه میشوند. بازاریابی دیجیتال به بازاریابی و تبلیغات در فضای اینترنتی کمک میکند.
منبع: ايسنا
در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰۰ شرکت خلاق در زیست بوم فناوری و نوآوری فعال هستند که با استفاده از این خدمات میتوانند برای توسعه فروش محصول خود اقدام کنند.
بازاریابی دیجیتال یکی از این خدمات است. شرکتهای متقاضی میتوانند خدمات این حوزه را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت کنند. خدمت بعدی مربوط به رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات است. در این بخش به شرکتها مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی داده میشود.
همچنین شرکتهای خلاق برای گسترش بازار خود در داخل در زمینه مشاوره بازاریابی و فروش هم حمایت میشوند. در این بخش شرکتها با مواردی مانند تحلیل بازار هدف، کانالهای فروش، برندسازی و استراتژیهای ورود به بازار آشنا میشوند.
به نقل از معاونت علمی ریاستجمهوری، مشاوره قیمت گذاری محصول و مشاوره بازاریابی دیجیتال خدمات دیگری هستند که به این شرکتها ارائه میشوند. بازاریابی دیجیتال به بازاریابی و تبلیغات در فضای اینترنتی کمک میکند.
منبع: ايسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0