کد خبر : 208852
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 19:22

گوگل پشتیبانی از نام سایت را برای زیردامنه های موبایل گسترش می دهد

گوگل پشتیبانی از نام سایت را برای زیردامنه های موبایل گسترش می دهد

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از cjco در اطلاعیه اخیر، گوگل پشتیبانی از نام سایت خود را برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه گسترش داده و اسناد راهنمای خود را برای ارائه راهنمایی برای کاربران به روز کرده است. با ادامه تکامل نتایج موتورهای جستجو، این به روز رسانی

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از cjco در اطلاعیه اخیر، گوگل پشتیبانی از نام سایت خود را برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه گسترش داده و اسناد راهنمای خود را برای ارائه راهنمایی برای کاربران به روز کرده است. با ادامه تکامل نتایج موتورهای جستجو، این به روز رسانی برای بهبود تجربه جستجو برای صاحبان وب سایت و کسانی که از Google در دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند طراحی شده است.

درک نام سایت ها

نام سایت به عنوان و نام وب سایتی اشاره دارد که در لیست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. در ماه مه سال 2023، گوگل پشتیبانی از زیر دامنه ها را در دستگاه های تلفن همراه معرفی کرد و نتایج جستجو را برای کاربران افزایش داد.

 

تصویرسازی بصری

یک قطعه نتیجه جستجو نشان می دهد که نام سایت در کجای دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شود و اهمیت و اهمیت آن را برای کاربران نشان می دهد.

 

جدول زمانی نام سایت

 

  • اکتبر 2022: نام‌های سایت برای سطح دامنه در نتایج جستجوی تلفن همراه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی معرفی شدند.

  • آوریل 2023: نام سایت ها برای جستجوی دسکتاپ به همان زبان ها اضافه شد.

  • مه 2023: نام‌های سایت برای پشتیبانی از سطح زیردامنه گسترش یافت و فقط به همان زبان‌ها و فقط در نتایج جستجوی تلفن همراه موجود بود.

 

موضوع پشتیبانی برای نام سایت

گوگل یک موضوع پشتیبانی را در انجمن های پشتیبانی گوگل خود ارسال کرده است تا هرگونه مشکل مربوط به نام سایت برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه را برطرف کند. به کاربران توصیه می شود هر گونه مشکلی را که ممکن است تجربه کنند گزارش کنند و از روند یکپارچه برای همه طرف های درگیر اطمینان حاصل کنند.

 

کنترل نام سایت ها

جستجوی گوگل از روش های مختلفی برای شناسایی نام سایت ها برای نتایج جستجو استفاده می کند. برای اطمینان از نمایش دقیق‌تر سایت خود، از داده‌های ساختاریافته در صفحه اصلی استفاده کنید تا نام سایت را صریحاً به Google منتقل کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد داده های ساختار یافته نام سایت، از اسناد Google در این موضوع دیدن کنید.

 

ارتقاء فاویکون

همچنین ضروری است که اسناد فاویکون وب سایت خود را مجدداً مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های توصیه شده را رعایت می کند. گوگل توصیه می کند از نمادی استفاده کنید که حداقل اندازه 48 پیکسل داشته باشد و از دستورالعمل های فاویکون موجود پیروی کند. اجرای این بهترین شیوه ها ظاهر سایت شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

تبلیغات برجسته بیشتر در جستجوی موبایل

با معرفی نام سایت برای زیر دامنه ها، فاویکون ها و برچسب های تبلیغاتی در نتایج جستجوی موبایل برجسته تر شده اند. گوگل در ماه اکتبر برچسب “اسپانسر” را در جستجوی موبایل منتشر کرد و جایگزین برچسب “تبلیغات” که در ژانویه 2020 معرفی شد.

 

آزمایش نام سایت خود در دستگاه های تلفن همراه

همانطور که چشم انداز دیجیتال همچنان در حال تکامل است، برای صاحبان وب سایت بسیار مهم است که به طور منظم نام سایت خود را برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه در پرس و جوهای مختلف آزمایش کنند. این امر تجربه جستجوی بهینه را برای کاربران و بهترین رتبه بندی نتایج جستجوی ممکن را برای وب سایت شما تضمین می کند.

 

با اطلاع از به‌روزرسانی‌های Google و اجرای این نکات، می‌توانید حضور جستجوی وب‌سایت خود را بهینه کنید، به کاربران تلفن همراه خود پاسخ دهید و دید خود را در نتایج جستجوی Google به حداکثر برسانید.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.