کد خبر : 186482
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 11:12

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات یک بانوی کوهنورد در کوه‌های منطقه درین در جنوب این شهر خبر داد. محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این بانوی ۳۷ ساله، که مصدوم شده بود، در ساعت ۱۸ امروز ۱۲ دی‌ماه به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که

نجات کوهنورد گرفتار در کوهستان‌های کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات یک بانوی کوهنورد در کوه‌های منطقه درین در جنوب این شهر خبر داد.

محمد علی پیراسته در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این بانوی ۳۷ ساله، که مصدوم شده بود، در ساعت ۱۸ امروز ۱۲ دی‌ماه به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که با تلاش ماموران امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر کاشان، این کوهنورد نجات پیدا کرد.

وی افزود: این بانوی کوهنورد به دلیل شکستگی از ناحیه پا قادر به ادامه مسیر نبود و توسط تیم‌های امدادی ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی برای تحویل به کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس به پای کوه منتقل شد.

پیراسته تصریح کرد: ماموران  این سازمان در آذرماه گذشته در ۲۲۰ مورد عملیات آتش سوزی و حادثه در این شهرستان حضور داشتند و موفق به نجات ۵۹ نفر در جریان این ماموریت‌ها شدند.

وی تاکیدکرد: مهم‌ترین علت ۵۲ مورد آتش سوزی رخ داده در آذرماه، اتصالی برق، عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی در ایجاد آتش بوده و بیشترین آتش‌سوزی مربوط به وسائل نقلیه و منازل مسکونی گزارش شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان، گفت: آتش نشانان در ۱۶۸حادثه مختلف از جمله تصادف، نجات افراد محبوس، رفع خطر حیوانات و… شرکت و نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

پیراسته افزود: شهروندان کاشان، هفت هزار و ۱۷۵ تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی داشتند که متاسفانه در حوادث آذرماه ۹ فوتی و ۶۱ مصدوم داشتیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.